اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۳۲۳۸
واکنش باشگاه ذوب‌آهن به اعلام رأی پرونده شکاری
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به اعلام رای پرونده شکاری، گفت: قرار بود فیفا رای این پرونده را در تاریخ ۷ یا ۸ آبان ماه صادر کند، می‌گویند رای صادر شده، اما هنوز چیزی به صورت مکتوب و رسمی به باشگاه اعلام نشده است.
۱۷:۱۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸
وانانیوز|
احمد جمشیدی درباره اعلام رای فیفا درباره پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از رضا شکاری، اظهار داشت: هنوز هیچ چیز به صورت رسمی به باشگاه ذوب‌آهن اعلام نشده است. قرار بود فیفا رای این پرونده در تاریخ ۷ یا ۸ آبان ماه صادر کند، می‌گویند رای صادر شده، اما هنوز چیزی به صورت مکتوب و رسمی به باشگاه اعلام نشده است.
وی ادامه داد: باشگاه در حال رصد روند پرونده است و عجله چندانی درباره این پرونده ندارد. رای فیفا به زودی صادر خواهد شد و نتیجه هرچه که باشد، ما تابع قوانین فیفا هستیم.
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره جلسه هیئت مدیره این باشگاه در روز گذشته و رویکرد هیئت مدیره در مقابل نتایج ضعیف تیم فوتبال این باشگاه، گفت: هیئت مدیره باشگاه به طور معمول هر ۲ هفته یک‌بار تشکیل و تمامی مسائل و موارد مربوط به باشگاه در این جلسات مطرح می‌شود، مشکلات بررسی و راهکار‌هایی برای پیشبرد اهداف باشگاه در آن مطرح می‌گردد و تنها مختص به تیم فوتبال ما نیست. تمام تیم‌های باشگاه در رشته‌های مختلف را رصد می‌کنیم و نتایج همه تیم‌ها برای ما اهمیت دارد، به طور مثال بعضی از تیم‌های پایه ما در نتیجه‌گیری ضعیف عمل کرده‌اند و در حال آنالیز شرایط آن‌ها هستیم تا در نیم‌فصل ببینیم مشکلات تیم‌ها از کجا است، با کادر فنی این تیم‌ها نیز صحبت خواهد شد تا ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم مسابقات، حضور قدرتمندتری داشته باشند.
وی درباره رویکرد هیئت مدیره در قبال تیم فوتبال ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: برای چندمین بار است که اعلام می‌کنم، به کادر فنی تیم اعتماد و اعتقاد داریم. در این برهه نباید احساسی عمل کرد، تیم دارد خوب بازی می‌کند و از نظر فنی به جز بازی مقابل مس کرمان، ایرادی بر تیم وارد نیست. تنها در جام حذفی مقابل مس کرمان، یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما بود، متاسفانه از نظر فنی و کیفی ضعیف ظاهر شدیم و یک جام را راحت از دست دادیم.
جمشیدی ادامه داد: به این تیم و کادر فنی امیدوار هستیم و از فردا و بازی مقابل شاهین بوشهر، تیم با همین کادر فنی نتیجه خواهد گرفت و جایگاه ذوب‌آهن در جدول ترمیم خواهد شد.
 
منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین