اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۲۲۹

چرخـش كـاوه به سـمت اسـتقلال

كاوه رضایی و وحید امیری 2بازیكنی بودند كه در لیست مشترك استقلال و پرسپولیس قرار داشتند؛ البته بازیكنان دیگری هم بودند كه هر 2تیم به آنها نظر داشته باشند...
۱۴:۴۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| كاوه رضایی و وحید امیری 2بازیكنی بودند كه در لیست مشترك استقلال و پرسپولیس قرار داشتند؛ البته بازیكنان دیگری هم بودند كه هر 2تیم به آنها نظر داشته باشند؛ صرف‌نظر از بختیار كه بارها استقلالی‌بودن خود را اعلام كرده بود، مهدی ترابی، داریوش شجاعیان، قاسم حدادی‌فر و یكی، دوبازیكن دیگر در لیست خرید 2تیم بودند اما نكته مهمی كه كاوه و  وحید را از این بازیكنان متمایز می‌كرد این بود كه این 2بازیكن آزاد بودند و برای عقد قرارداد با تیم جدید هیچ مشكلی نداشتند. در نهایت هر كدام از این تیم‌ها كه در نقل‌وانتقالات موفق شود آنها را به خدمت بگیرد، برنده داربی پیش‌فصل خواهد بود.
  •   بختیار لو داد؟
وقتی بختیار رحمانی به استقلال پیوست موجی از شادی میان استقلالی‌ها به راه افتاد؛ آنها سرمست از حضور یك بازیساز مطمئن در تیم محبوب‌شان بودند كه یك اتفاق، شوك بزرگی به آنها و هواداران پرسپولیس وارد كرد. بختیار در اولین پست خود پس از حضور در استقلال كاوه رضایی را تگ كرد تا خیلی‌ها كاوه را هم استقلالی بدانند. بختیار نوشته بود كه با دوستان زیادی در مسیر استقلالی‌شدن مشورت كرده بود و وقتی كاوه تگ شد، این احتمال می‌رفت كه یكی از این دوستان كاوه باشد و بختیار و كاوه با هم قول و قراری گذاشته باشند. این 2نفر پیش‌تر در تیم‌ملی امید شاگرد منصوریان بودند و به سبب رابطه خوب با علیمنصور، پس از استقلالی‌شدن بختیار احتمال حضور كاوه هم در استقلال قوت گرفت.  
  •   تكذیب در دبی
اما این فوروارد جوان و ملی‌پوش كه حضورش در هر تیمی می‌تواند خط حمله آنها را بیمه كند یك روز پس از حضور بختیار در استقلال با انتشار عكسی از خودش در امارات عربی متحده نوشت: «چند روزه که خبرهایى خوندم که براى خودم هم جالبه؛ 5 روزی میشه ایران نیستم و هر روز خبر جدیدى از خودم می‌خونم در حالى که من هیچ مذاکره‌اى انجام نداده‌ام. امیدوارم بتونم بهترین انتخاب رو انجام بدم. دعام کنید لطفا.» این به ظاهر یك تكذیبیه برای استقلالی‌شدن كاوه است اما كاوه در عمل 2راه بیشتر پیش‌روی خود نداشت؛ یا باید سكوت می‌كرد تا همه او را استقلالی بدانند، یا باید واكنشی نشان می‌داد كه نشان دهد او هنوز با استقلال توافق نكرده، البته این تكذیبیه را نمی‌توان به معنی عدم حضور كاوه در استقلال تلقی كرد. آنچه مسلم است كاوه هنوز بر سر مسائل مالی با آبی‌ها توافق نكرده.
  •   تخفیف بختیار
شاید حضور بختیار در استقلال از همه لحاظ جالب باشد؛ یكی دیگر از نكات جالب قرارداد بختیار رحمانی با استقلال توافق مالی جالب توجه او با آبی‌ها بود. در خبرها آمد كه بختیار به استقلال 300میلیون تومان تخفیف داد تا مسئولان باشگاه بتوانند با كم‌كردن این مبلغ از قراردادش بودجه لازم برای خرید رضایی را به دست آورند. كاوه از پرسپولیس 900میلیون تومان پیشنهاد داشت و رقم پیشنهادی او به این تیم 1/5میلیارد تومان! این اختلاف به نظر نمی‌رسد حل شود، اما در طرف دیگر استقلالی‌ها حالا با تخفیف بختیار، قصد دارند با كاوه رضایی بر سر مبلغ یك‌میلیارد و 200میلیون تومان توافق كنند. اتفاقی كه به نظر امروز و فردا  خواهد افتاد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین