اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۱۷
مهاجم آبی‌پوشان تهران می‌ گوید علاقمند است در استقلال بماند اما فعلا بلاتکلیفی باشگاه به او اجازه تصمیم گیری را نمی‌ دهد.
۱۵:۱۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بهنام برزای که کاپیتان تیم‌ملی امید نیز هست امیدوار است که بتوانند با یک مدیریت صحیح و همکاری دو جانبه بین تیم‌ملی امید و تیم های باشگاهی بعد از 44 سال به المپیک راه پیدا کنند.

فردا به ترکیه می‌ رویم

انفرادی تمرین انجام می‌ دهم. چند روزی را برای استراحت به مسافرت رفته بودم. دیروز به تهران آمدم تا امروز به اردوی تیم‌ملی امید اضافه شوم زیرا فردا برای برگزاری اردو راهی ترکیه می‌ شویم.

چه کسی دوست ندارد در استقلال بماند؟

فعلا هیچ خبری از باشگاه استقلال ندارم و هیچ صحبتی انجام نشده اما من با این تیم قرارداد دارم. چه کسی دوست ندارم در استقلال بماند؟ اما واقعا الان وضعیت سرمربی و مدیرعامل و خیلی چیزهای دیگر مشخص نیست. انشاالله که هر چه زودتر همه چیز روشن شود. همانند این فصل چند پیشنهاد از تیم های داخلی و خارجی دارم. آرزو هر بازیکنی است لژیونر شود، اما منتظر هستم ببینم در باشگاه استقلال چه اتفاقاتی رخ می‌ دهد.

آمدن به استقلال ارزش سختی کشیدن را داشت

لیگ چهاردهم بد نبود نیم فصل اول مدت کوتاهی مصدوم شدم و آن زمان در راه‌آهن حضور داشتم. راه‌آهن آن موقع همانند الان استقلال بلاتکلیف بود. نه مدیرعاملش معلوم بود و نه وضعیت خوبی داشت ولی خدا را شکر این تیم در لیگ‌برتر ماند. هیچ وقت یادم نمی‌ رود که با چه سختی ای از راه‌آهنی ها رضایتنامه گرفتم. درست است اذیت شدم اما آمدن به استقلال می‌ ارزید و دوست داشتم این کار را بکنم.

قلعه‌نویی مسبب آمدنم به استقلال شد

امیر قلعه‌نویی مربی بزرگی است خیلی از او تشکر می‌ کنم زیرا مسبب اصلی آمدنم به استقلال خودش بود. فعلا وضعیت سرمربیگری در استقلال مشخص نیست. معلوم نیست که آقای قلعه‌نویی می‌ ماند یا می‌ رود. در هر صورت هر جا که باشد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

هیچ مساله ای جلوی انگیزه ام را نمی‌ گیرد

راجع به نیمکت نشینی ام در استقلال باید بگویم که استقلال تیم بزرگی است از نیمکت نشینی ام در این تیم ناراحت نیستم. لابد دلایل خاص خودشان را داشتند من همیشه تلاشم را انجام می‌ دادم و هیچ مساله ای جلوی انگیزه بالایم را نمی‌ گرفت. همیشه سعی کرده ام به مربیانم و بزرگترانم در فوتبال احترام بگذارم.

بازی دوستانه، رمز موفقیت تیم‌ملی

بعد از بازی های مقدماتی تیم‌ملی امید اردوی ترکیه، اولین اردویی است که برگزار می‌ شود، انشاالله بتوانیم این اردو را خیلی خوب پشت سر بگذاریم. چیزی که در این مقطع می‌ تواند خیلی به تیم‌ملی امید کمک کند، برگزاری بازی های دوستانه است و حتی می‌ توان گفت تنها دلیل موفقیت تیم‌ملی امید، انجام بازی های دوستانه خوب است. ما باید روز به روز قوی تر از این و سعی کنیم خیلی بیشتر از این ها با هم هماهنگ شویم.

علم فنی صالح به روز است

به نظر من آقای صالح مربی خیلی بزرگی است و علم فنی او به روز است. شوکه شدم که استعفا داده، هنوز هم دلیل اصلی این کار را نمی‌ دانیم و معلوم نیست و در این اردو معلوم می‌ شود. امیدوارم آقا مجید هر جا که هست موفق باشد در ضمن از زحمات او نیز تشکر می‌کنم.

کی‌روش جوان ها نظر دارد

به عنوان کاپیتان تیم‌ملی امید خیلی خوشحالم که 5 نفر از بازیکنانمان به تیم‌ملی بزرگسال راه پیدا کردند. این نشان می‌ دهد که کی‌روش روی جوان ها نظر دارد و در آینده ای نزدیک تیم‌ملی امید خیلی بیشتر از این ها به تیم‌ملی بزرگسال بازیکن می‌ دهد. توجه آقای کی‌روش به تیم های پایه، موضوع بسیار خوشایندی است.

تعامل تیم‌ملی امید با تیم های باشگاهی صعود را هموار می‌ کند

همه تیم ها برای راهیابی به المپیک تلاش می‌ کنند ما هم یکی از آنها هستیم. باز هم می‌ گویم باید بازی های دوستانه خیلی خوبی انجام دهیم. تلاش بچه ها این است که مردم خوبمان را خوشحال کنند. با یک مدیریت خوب جلو می‌ رویم تا در نهایت تیم به المپیک برود و مردم از این قضیه خشنود شوند. همکاری باشگاه ها با تیم‌ملی امید و یکدل بودن کادرفنی با کادرباشگاه ها، پشت هم بودن اعضای تیم‌ملی امید راه صعود به المپیک را هموار می‌ کند.

برای تیم‌ملی امید و استقلال آرزوی موفقیت می‌ کنم

همانطور که گفتم این اولین اردوی تیم‌ملی امید بعد از بازی های مقدماتی است. از مردم می‌ خواهم برایمان دعا کنند تا بعد از 44 سال به المپیک برویم. درپایان آرزو می‌ کنم وضعیت باشگاه استقلال معلوم شود و برای تیمم آرزوی موفقیت می‌ کنم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال برزای
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری