اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۹۴۳

طاهری فوتبالم را نابود كرد

محمد عباس‌زاده بعد از اینكه در لیگ سیزدهم پدیده لیگ‌برتر شد، نتوانست مسیر پیشرفت فوتبالش را ادامه دهد. او توسط دایی به پرسپولیس آمده بود و در زمانی كه درخشان سرمربی پرسپولیس شد، این بازیكن را كاملا از تیم كنار گذاشت..
۱۵:۰۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-محمد عباس‌زاده بعد از اینكه در لیگ سیزدهم پدیده لیگ‌برتر شد، نتوانست مسیر پیشرفت فوتبالش را ادامه دهد. او توسط دایی به پرسپولیس آمده بود و در زمانی كه درخشان سرمربی پرسپولیس شد، این بازیكن را كاملا از تیم كنار گذاشت. نیمكت‌نشینی در لیگ چهاردهم عامل اصلی نابودی این بازیكن بود. عباس‌زاده فصل گذشته در راه‌آهن حضور داشت اما در این تیم هم شرایط خوبی نداشت و درنهایت تیمش به لیگ دسته‌اول سقوط كرد. به همین دلیل سراغش رفتیم تا از وضعیتش مطلع شویم.
  •     در حال حاضر مشغول چه كاری هستی؟
در مازندران جام مدافع حرم تشكیل شد و من به همراه چند نفر از بازیكنان لیگ‌برتری كه اهل مازندران هستند، در این جام شركت كردیم.
  •     پیشنهادی از تیم‌های لیگ‌برتری نداری؟
پیشنهادی ندارم اما صحبت‌هایی با تیم‌های مختلف انجام دادم؛ باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. اما در حال حاضر سخت تمرین می‌كنم تا با آمادگی بالا فصل آینده در لیگ حضور داشته باشم.
  •     به نظرت چرا باید پدیده لیگ به این روز بیفتد؟
مقصر نابودی فوتبال من آقای طاهری است؛ من ایشان را نمی‌بخشم. اگر رضایتنامه من را زودتر صادر می‌كردند، یك نیم‌فصل بیرون نمی‌ماندم و وضعیتم از حال حاضر بهتر بود.
  •     راه‌آهن هم سقوط كرد...
متاسفم. راه‌آهن تیم باسابقه و خوبی بود. ما هم تلاش‌های زیادی كردیم كه این تیم در لیگ‌برتر بماند اما درنهایت این اتفاق تلخ افتاد. ان‌شاءالله  راه‌آهنی‌ها سال آینده با درخشش در لیگ دسته‌اول، سهمیه لیگ‌برتر را كسب می‌كنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین