اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۹۳۳

نام كاوه در لیست سربازان تراكتور چه می‌كند؟

امیر قلعه‌نویی صبح دیروز با سعید عباسی مدیرعامل تراكتورسازی برای فصل آینده به توافق رسید. به همین خاطر او لیستی به مدیرعامل داد تا نسبت به جذب این بازیكنان اقدام كند..
۱۴:۱۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-امیر قلعه‌نویی صبح دیروز با سعید عباسی مدیرعامل تراكتورسازی برای فصل آینده به توافق رسید. به همین خاطر او لیستی به مدیرعامل داد تا نسبت به جذب این بازیكنان اقدام كند. در این لیست نام بازیكنان بزرگی در لیگ‌برتر دیده می‌شود كه باید به حنیف عمران‌زاده و میلاد فخرالدینی از شاگردان سابق قلعه‌نویی اشاره كنیم. همچنین محسن بنگر كاپیتان فصل قبل پرسپولیس و مهرداد كفشگری دیگر بازیكن این تیم مدنظر قلعه‌نویی قرار گرفتند. كرار و ادینیو هم دو بازیكن قدیمی تراكتور كه سابقه كار كردن با ژنرال را هم دارند، در لیست جذب بازیكنان حضور دارند. از سوی دیگر سیاست باشگاه تراكتورسازی جذب بازیكنان سرباز است كه طبق شنیده‌ها در لیست بازیكنان سرباز مدنظر باشگاه تراكتورسازی مورد عجیبی دیده می‌شود. در این لیست همان‌طور كه قبلا نوشته بودیم نام‌های اسماعیل شریفات، علیرضا نقی‌زاده و امید عالیشاه به چشم می‌خورند اما در فهرست بازیكنان سرباز تراكتورسازی، كاوه رضایی حضور دارد؛ بازیكنی كه با پرسپولیس و تیم‌های قطری مذاكره كرده است. اینكه رضایی چطور سرباز می‌شود را كسی نمی‌داند اما باشگاه تراكتورسازی با خواسته قلعه‌نویی قصد دارد او را به عنوان سهمیه بازیكن سرباز جذب كند. كیانی، ایرانپوریان، آقایی، حاتمی، نانگ، ثاقبی، بختیار رحمانی و سینا عشوری در لیست بازیكنانی هستند كه قلعه‌نویی درخواست كرده قراردادشان را تمدید كنند و 2بازیكن دیگر هم در روزهای آینده به این لیست اضافه می‌شوند.
نكته: كاوه رضایی در دورانی كه در سایپا حضور داشت گفته می‌شود كارت معافیت از خدمت داشت و معافیت او به‌دلیل سابقه جبهه پدرش صادر شده بود. با این اوصاف یا آنهایی كه نام این بازیكن را در لیست سربازان قلعه‌نویی قرار داده‌اند مرتكب اشتباه شده‌اند یا چیزی درباره احتمال ابطال كارت معافیت كاوه رضایی می‌دانند كه با این اطمینان روی سرباز بودن او حساب كرده‌اند. با این حساب پرسپولیس كه خیلی به این بازیكن نزدیك شده است، باید از  تلاش برای خرید او دست بردارد. از طرفی، دوستان كاوه مدعی شده‌اند كه او از تیم آدمیرا واكر اتریش پیشنهاد دارد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین