اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۹۳۰

از خدا می‌خواهم به تبریز برگردم

جاسم كرار، هافبك عراقی تیم نفت الوسط عراق كه در برهه‌های مختلف حضورش در ایران با حاشیه‌های مختلفی همراه بوده، این‌روزها از سوی تیم‌هایی مانند تراكتورسازی و گسترش‌فولاد تبریز با دعوتنامه‌هایی مواجه است..
۱۳:۵۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-  جاسم كرار، هافبك عراقی تیم نفت الوسط عراق كه در برهه‌های  مختلف حضورش در ایران با حاشیه‌های مختلفی همراه بوده، این‌روزها از سوی تیم‌هایی مانند تراكتورسازی و گسترش‌فولاد تبریز با دعوتنامه‌هایی مواجه است. او هفته گذشته برای همراهی تیمش در مسابقات كاپ آسیا در ایران حضور داشت و از همان موقع بحث حضورش در تیم گسترش‌فولاد جدی شد و حالا هم امیر قلعه‌نویی این بازیكن را برای تیم تركتورسازی می‌خواهد. گفت‌وگو با كرار در همین ارتباط را از طریق وكیل او پیگیری كردیم.
    آقای كرار این‌روزها به طور جدی خبر حضور شما در ایران و در یكی از دو تیم تبریزی گسترش و تراكتور به گوش می‌رسد.
آخر هفته می‌آیم تا مذاكرات لازم را در این ارتباط انجام بدهم. خودم كه خیلی دوست دارم در ایران بازی كنم و اگرهم در گذشته با تیمی كه قرارداد داشتم به مشكل خوردم، به خاطر این بود كه آنها به تعهدشان پایبند نبودند. من روی پول قراردادم حساب می‌كنم و وقتی به من چكی می‌دادند كه پاس نمی‌شد حق داشتم كه عصبانی بشوم. مسئولان باشگاه استقلال كه حتی به من چك هم ندادند و گفتند ما حرفمان چك است. دیدیم كه  چه قدرهم  حرفشان چك بود كه من هنوز طلبم را نگرفته‌ام. من از لحاظ مالی در تیم‌های ایرانی بسیار اذیت شدم؛ در ایران به دروغ وعده می‌دهند ولی بعد می‌گویند كه مشكلات مالی داریم، خب اگر مشكلات مالی دارید پس چرا قول می‌دهید؟ از اول بگویید ما پول نداریم، می‌آیی برای ما مجانی بازی كنی؟آن وقت من هم تكلیف خودم  را می‌دانم. این درست نیست كه قول بدهید اما عمل نكنید.
  •     به هرحال از این قیبل مشكلات در اكثر تیم‌های ایرانی كم و بیش وجود دارد.
خب من هم بازیكن حرفه‌ای هستم؛ زن، بچه، پدر و مادر دارم. آنها می‌گویند وقتی به ایران می‌روی، باید پول بگیری كه فوتبال بازی كنی. پدر و مادرم از من می‌پرسند پولی كه گرفتی چه‌كار كردی؟ در این شرایط من به شدت زیر فشار قرار می‌گیرم و عصبانی می‌شوم. متاسفانه هواداران از این موضوعات خبر ندارند و فقط عصبانیت من را می‌بینند ولی اینجوری نیست، وقتی پول نباشد از طرف خانواده تحت فشار قرار می‌گیری و عصبانیتت  به زمین مسابقه هم كشیده می‌شود. من هم معصوم نیستم و ممكن است واكنشی از خود نشان دهم كه مورد پسند هواداران نباشد. امیدوارم آنها من را درك كنند.
  •     با این تفاصیل تو الان مجددا از سوی دو تیم تراكتورسازی و گسترش فولاد با پیشنهادهایی مواجه شده‌ای، در این ارتباط چه نظری داری؟
من خودم را مدیون مردم تبریز می‌دانم و آنها بودند كه من را كرار كردند. دوست دارم دین خود را به مردم این شهر ادا كنم. آن‌قدر كه مردم تبریز نسبت به من محبت دارند، مردم نجف كه الان در تیم نفت آنها بازی  می‌كنم این‌طور نیستند. الان هم خوشحالم كه مورد توجه كمالوند كه هم مربی خوبی هست و هم مدیریت خوبی بر روی بازیكنان دارد، قرارگرفته‌ام. دوست دارم زیر نظر او كار كنم.
  •     اما امیر قلعه‌نویی هم  تو را برای تیم تراكتور می‌خواهد. در این ارتباط چه نظری داری؟
امیر قلعه‌نویی یك مربی با شخصیت و دلسوز است. او بود كه اولین بار 8، 9سال پیش می‌خواست من را برای تیم استقلال بیاورد، حتی  كار تا عقد قرارداد هم پیش رفت اما باشگاه نفت نجف رضایتنامه‌ام را صادر  نكرد و این انتقال میسر نشد.
  •     فقط از گسترش و تراكتورسازی دعوتنامه دارید؟
نه چند تا باشگاه دیگر هم هستند اما باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. خودم دوست دارم در تیمی بازی  كنم كه به وعده‌هایش عمل كند، وگرنه لیگ ایران از لیگ‌های خوب آسیاست. هر تیم در ایران تماشاگران پرشوری دارد. امیدوارم با آمدن آقای تاج شرایط فوتبال در ایران روز به روز بهتر شود.  او از جنس فوتبال است و می‌تواند با برنامه‌های خود فوتبال ایران را در راستای موفقیت قرار دهد. من هم اگر كمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال ایران اجازه دهند از خدایم است در فوتبال ایران بازی كنم.
  •     به هرحال اهالی فوتبال با وجود توانایی فنی بالایت از لحاظ اخلاقی خاطره خوبی از تو در ذهن ندارند.
شایعات زیاد است اما یك فصل به من مهلت دهند تا همه ذهنیت های منفی را خنثی كنم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین