اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۹۲۸
بعد از تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی سرمربی تراكتورسازی، محمد نوری در لیست بازیكنان جدید این تیم قرار گرفت. در سال‌های گذشته بارها محمد نوری در مصاحبه‌هایش از قلعه‌نویی تعریف كرده بود، حتی زمانی كه این مربی در استقلال، نوری را می‌خواست..
۱۳:۴۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- بعد از تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی سرمربی تراكتورسازی، محمد نوری در لیست بازیكنان جدید این تیم قرار گرفت. در سال‌های گذشته بارها محمد نوری در مصاحبه‌هایش از قلعه‌نویی تعریف كرده بود، حتی زمانی كه این مربی در استقلال، نوری را می‌خواست. قلعه‌نویی که با رفتن بازیکنانی همچون بختیار رحمانی به‌شدت دنبال یک پلی‌میکر خوب می‌گشت تا ضعف‌های تیمش را برطرف کند، حالا می‌تواند بعد از سال‌ها محمد نوری را نیز در جمع شاگردانش داشته باشد و خواسته‌هایش را در زمین اجرا کند اما نوری پیش از این به زنوزی، مالك باشگاه گسترش فولاد قول داده بود.  او که فصل قبل در تیم مسیمیر قطر توپ می زد، با زنوزی مالک باشگاه به توافق رسید و هفته بعد قراردادش را امضا خواهد کرد. به این ترتیب  قلعه‌نویی سراغ بازیكن دیگری رفت و جاسم كرار در لیست او قرار گرفت.

    دعوا بر سر كرار
محمد نوری و کرار جاسم دو بازیکنی هستند که در لیست خرید گسترش‌فولاد و تراکتورسازی تبریز قرار گرفته‌اند. گسترش‌ فولاد با کرار جاسم که با نوری هم‌پستی نیز هست، مذاکراتی انجام داده بود. با توجه به اینکه تراکتورسازی هم کرار جاسم را می‌خواهد، فراز کمالوند و امیر قلعه‌نویی که دوستی نزدیکی با یکدیگر دارند،‌ توافق کردند نوری در گسترش‌فولاد توپ بزند و کرار به تراکتورسازی بپیوندد. بر این اساس کرار جاسم هفته آینده با تیم نفت الوسط عراق تسویه‌حساب خواهد کرد و برای عقد قرارداد رسمی با تراکتورسازی به ایران سفر می‌کند.

    مشورت با آندو
از سوی دیگر، حضور محمد نوری در تبریز دلیل دیگری هم دارد؛ او كه رفاقت دیرینه‌ای با آندرانیك تیموریان دارد، برای پیوستن به یك تیم تبریزی با او مشورت كرده است.

    پیشنهاد دو میلیاردی آندو
رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی بازهم دنبال صید بزرگ در نقل و انتقالات است. خطیبی با آندرانیك تیموریان وارد مذاكره شده و امیدوار است مانند زمان حضورش در تراكتورسازی كاپیتان تیم ملی را برای حضور در تبریز راضی كند. ظاهرا آندو رقم بالایی در حدود 2میلیارد تومان به ماشین‌سازی پیشنهاد داده و به همین خاطر دو طرف در حال مذاكره هستند. اگر تیموریان با ماشین‌سازی به توافق نرسد، مهدی كیانی كاپیتان تراكتورسازی گزینه بعدی خطیبی است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین