اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۹۲۳

فعلا خبری نیست

علیرضا منصوریان روزگذشته به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم استقلال تهران انتخاب شد؛ انتخابی كه از مدت‌ها قبل محتمل به نظر می‌رسید و حتی لیستی از بازیكنان مدنظر منصوریان برای تیم استقلال هم در برخی رسانه‌ها منتشر شد كه هیچ‌گاه هم از سوی خود منصوریان و باشگاه استقلال تكذیب نشد.
۱۳:۳۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-علیرضا منصوریان روزگذشته به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم استقلال تهران انتخاب شد؛ انتخابی كه از مدت‌ها قبل محتمل به نظر می‌رسید و حتی لیستی از بازیكنان مدنظر منصوریان  برای تیم استقلال هم در برخی رسانه‌ها منتشر شد كه هیچ‌گاه هم از سوی خود منصوریان و باشگاه استقلال تكذیب نشد. در این لیست نام بازیكنانی مانند وحیدی امیری، كاوه رضایی، مهدی ترابی و ایمان مبعلی هم به چشم می‌خورد. در همین ارتباط برآن شدیم تا با برخی از بازیكنان منصوریان از جمله ایمان مبعلی
 صحبت كنیم. ایمان كه طی سه، چهار ماه گذشته با وجود مشكلات مالی فراوان تیم مورد علاقه‌اش، نفت سكوت كرده بود، در تماس با  همشهری‌ورزشی  این گونه پاسخ داد: «من قصد مصاحبه ندارم، همان‌طور كه می‌دانید  سه، چهار ماه است كه با جایی مصاحبه نكرده‌ام؛ چه زمانی كه با مشكلات مالی دست و پنجه نرم می‌كردیم  و چه در شرایط دیگری مانند بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس. الان هم به خاطر احترام به شما كه تماس گرفتید، گفتم پاسخ بدهم.» مبعلی در این گپ خودمانی در خصوص مذاكرات خود با باشگاه استقلال و اینكه در لیست بازیكنان مدنظر منصوریان قرار دارد تاكید كرد: «خود من از اینكه در لیست آقای منصوریان  برای فصل آینده تیم استقلال هستم اطلاعی ندارم اما تاكنون هم از سوی باشگاه استقلال با من مذاكره‌ای انجام نشده است و فعلا باید گفت خبری نیست.»
با این تفاصیل باید منتظر روزهای آینده ماند و دید كه آیا شرایط به گونه‌ای رقم خواهد خورد كه ایمان مبعلی برای سومین بار در دوران فوتبال خودش لباس آبی‌ها پایتخت را برتن كند یا به تیم دیگری خواهد پیوست.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین