اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۸۴۰

امسال تیم متفاوتی خواهیم داشت

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: من با توجه به برنامه‌هایی که از منصوریان دیدم او را برای هدایت استقلال کاملا آماده دیدم.
۱۸:۰۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-مسعود معینی در گفت‌وگویی، درباره جلسه امروز هیأت مدیره استقلال و انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم اظهار داشت: جلسه خیلی طولانی شد اما در نهایت منصوریان را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم. او برنامه کاملی داده بود که من هم آن را به صورت کامل مطالعه کردم. در صحبت‌هایی که با او داشتم خودش هم قبول کرد نقطه نظرات 2 سال پیش من چقدر با امسال نسبت به او متفاوت شده است و قبول کرد که صحبت‌های من بر اساس منطق بوده است. او در این 2 سال حسابی روی خودش کار کرده است.

وی ادامه داد: او اهداف مشخصی دارد و از اهدافش گفت ما بیشتر تاکید کردیم که امسال استقلال سطح کیفی خود را بالاتر از امسال ببرد و در جایگاه بهتری از امسال قرار بگیریم. منصوریان واقعا تفکرات حرفه‌ای داشت و همه جوانب را در نظر گرفته است. احساس کردم این منصوریان کاملا آمادگی حضور روی نیمکت استقلال را دارد و مطمئن هستم او با تیمی که می‌بندد و بازیکنانی که جذب خواهد کرد موفق می‌شود.

معینی در خصوص مدت قرارداد منصوریان و همچنین انتخاب اعضای کادر فنی گفت: پیشنهاد ما این بود که در مورد مدت قرارداد و میزان آن با خود افشارزاده صحبت کند و اعضای هیأت مدیره چندان در این مسئله ریز نشوند. منصوریان در صحبت‌هایش یک حرف خوبی زد که من خوشم آمد و گفت برای این آمدنش ارزش و اعتبار قائل شویم. به همین دلیل معتقدم توافقی که او با افشارزاده می‌کند، متفاوت خواهد بود.

عضو هیأت مدیره استقلال در مورد اینکه جذب بازیکنان زیر نظر چه کسانی صورت می‌گیرد، گفت: قرار بر این شد خود مدیرعامل و منصوریان برای قرارداد بستن نظر مستقیم داشته باشد و اگر جایی لازم باشد اعضای هیأت مدیره را در جریان بگذارند. البته آن کمیته 4 نفره‌ای که پیش از این انتخاب کرده بودیم کماکان بر قوت خود باقی است.

معینی درباره رو در شدنش با مقداد نجف‌نژاد در هیأت مدیره گفت:‌اصلا نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم فقط این را بگویم که با او صحبت‌های لازم را انجام دادم و دیگر حرفی باقی نمی‌ماند.

عضو هیأت مدیره در پایان تصریح کرد: به احتمال زیاد ظرف 10 روز آینده تمرینات استقلال شروع می‌شود و من مطمئنم شرایط استقلال با منصوریان متفاوت خواهد بود. من آنچه در نفت از عملکرد او مشاهده کردم نشان می‌دهد که او تجربه پیدا کرده و تفکرات خوبی دارد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین