اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۸۱۶

مظلومی نباید اجازه می‌داد او را ضعیف کنند

صمد مرفاوی سرمربی سابق استقلال معتقد است پرویز مظلومی در حال حاضر بدترین روزهای زندگی‌اش را سپری می‌کند.
۱۵:۲۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مرفاوي در مورد فينال جام‌حذفي ايران و شكست استقلال مقابل ذوب‌آهن به خبرورزشي گفت: هر دو تيم با احتياط بازي كردند. استقلال به‌خاطر دوري از بازي‌هاي رسمي شادابي هميشگي را نداشت و ذوب‌آهن با اين‌كه از لحاظ تاكتيكي تيم آماده‌اي بود اما خسته به‌نظر مي‌رسيد. قبل از بازي گفته بودم كه ذوب‌آهن از لحاظ فني و تاكتيكي آماده‌تر است، فكر مي‌كنم هر دو تيم بازي را كنترل كردند و به‌خاطر استفاده از مهدي رحمتي و رشيد مظاهري، دوست داشتند كار به ضربات پنالتي بكشد. در نهايت اين ذوب‌آهن بود كه قهرمان شد.
او در ادامه در خصوص انتقادهاي صورت گرفته از پرويز مظلومي گفت: گفته بودم كه اگر استقلال در ليگ برتر به‌طور قطعي سهميه آسيا را نگيرد، احتمالاً فينال جام‌حذفي را هم از دست خواهد داد. يك‌سري انتقادها از مظلومي را قبول دارم، ولي بعضي‌ها را قبول ندارم. او الان دو جام را از دست داده است و بدترين روزهاي زندگي‌اش را سپري مي‌كند. من معتقدم غمگين‌ترين ‌فرد در استقلال مظلومي است و نبايد به شخصيت او بي‌احترامي شود. مطمئناً او دوست نداشت تيمش با اين وضعيت مواجه شود.
مرفاوي در قسمت ديگري از حرف‌هايش گفت: مظلومي نبايد اجازه مي‌داد كه از سوي باشگاه تضعيف ‌شود. قسمتي از اين موضوع مربوط به او مي‌شود و خودش مقصر است. اين اواخر شاهد بوديم كه جايگاه او متزلزل بود و بايد مقابل خيلي چيزها محكم‌تر ايستادگي مي‌كرد. او نبايد اجازه مي‌داد هر فردي هرطور بخواهد رفتار كند، وقتي يك مربي از سوي باشگاه تضعيف مي‌شود مطمئناً با ديگران مدارا مي‌كند و اين موضوع به ضرر مظلومي شد.
سرمربي سابق استقلال در مورد اين‌كه اين تيم احتمالاً عليرضا منصوريان را به‌عنوان مربي جديد انتخاب خواهد كرد، گفت: من نظري در مورد حضور منصوريان ندارم و اعتقاد دارم در باشگاه استقلال مسائل مهم‌تري وجود دارد كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد. در اين باشگاه هركس يك حرفي مي‌زند، يكي طرفدار اسكوچيچ است و ديگري طرفدار منصوريان و برخي هم از فرهاد مجيدي حرف مي‌زنند. يك باشگاه بايد در همه زمينه‌ها هماهنگ باشد و همه مسئولان باشگاه يك حرف مشترك داشته باشند. متأسفانه در باشگاه استقلال مشكلات زيادي وجود دارد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین