اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۸۱۴

دوست دارم باز هم در پرسپولیس بمانم

لوکا ماریچ فصل قبل با مبلغی حدود 750 میلیون تومان از کرواسی به ایران آمد و پیراهن پرسپولیس را به تن کرد.
۱۵:۱۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-لوکا ماریچ قبل از عقد قرارداد رسمي با باشگاه، براي مدتي در تمرينات ذوب‌آهن اصفهان شركت كرد ولي نتوانست با قيمت پيشنهادي اين باشگاه كه حالا قهرمان جام‌حذفي شده، كنار بيايد و در نهايت پرسپوليسي شد.
اگر از عملكرد لوكا در فصل قبل، مصدوميت‌هايش را كسر كنيم، او مي‌تواند نمره قبولي بگيرد. حداقل اينكه در بين مدافعان پراشتباه اين فصل پرسپوليس، لوكا از بقيه بهتر بود و توانست بيشترين كمك را به تيمش داشته باشد.
اين بازيكن از طريق يك شبكه اجتماعي، پاسخگوي چند سؤال ما بود. او در خصوص بازگشت به تهران گفت: «منتظر ايجاد هماهنگي‌ها هستم تا زماني براي شروع مصاحبه داشته باشم. اگر اين زمان به دست بيايد، توسط ايجنتم در مورد ماندن مذاكره خواهيم كرد.»
او ادامه داد: «دوست دارم باز هم در پرسپوليس بمانم چون فصل بسيار خوبي را در اين تيم همراه با ساير همبازيانم گذراندم. شايسته قهرماني در ليگ برتر هم بوديم ولي در هفته آخر اين اتفاق رخ نداد ولي در فصل بعد تصور مي‌كنم تيم بهتري داشته باشيم و در هر بازي به سمت قهرماني برويم.»
ماريچ در مورد همكاري با برانكو افزود: «او در كرواسي مربي بزرگي به شمار مي‌رود و هر بازيكني علاقه‌مند است با برانكو همكاري داشته باشد. اين فرصت براي من به وجود آمد و توانستم در پرسپوليس براي برانكو بازي كنم. فكر مي‌كنم انتظاراتش را برآورده كرده باشم. علاقه دارم تا در فصل آينده نيز در پرسپوليس بمانم و به كارم ادامه دهم اما براي اين كار، نياز به توافق دوباره است چون قراردادم به اتمام رسيده است.»
ماريچ با تمجيد از هواداران پرسپوليس در نهايت گفت: «خاطرات بسيار خوبي از بازي در تهران براي پرسپوليس در ذهنم باقي ‌مانده و دوست دارم به ساختن خاطرات ديگر ادامه دهم. فكر مي‌كنم نامم در ليست فصل آينده تيم هم باشد و اگر اين‌طور بود، وقتي دعوت شدم حتماً مذاكرات را ادامه مي‌دهم و اميدوارم شرايطي به وجود بيايد كه در پرسپوليس بمانم.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین