اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۸

درخشان برای چی عباس زاده را بخشید؟!

پرسپولیس تازه داشت رنگ آرامش را به خود می‌دید که ناگهان محمد عباس‌زاده مهاجم جوان این تیم با یک مصاحبه جنجالی همه چیز را بر هم زد! هرچند عباس‌زاده خیلی زود پشیمان شد، عذر‌خواهی کرد و حمید درخشان هم با وساطت این و آن، او را بخشید اما در آستانه بازی پرسپولیس و تراکتور‌سازی تبریز بد ندیدیم با سرمربی سرخپوشان تماس بگیریم.
۱۲:۳۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
وانانیوز| وانا نیوز -  پرسپولیس تازه داشت رنگ آرامش را به خود می‌دید که ناگهان محمد عباس‌زاده مهاجم جوان این تیم با یک مصاحبه جنجالی همه چیز را بر هم زد! هرچند عباس‌زاده خیلی زود پشیمان شد، عذر‌خواهی کرد و حمید درخشان هم با وساطت این و آن، او را بخشید اما در آستانه بازی پرسپولیس و تراکتور‌سازی تبریز بد ندیدیم با سرمربی سرخپوشان تماس بگیریم.

آقاي درخشان چه شد كه عباس‌زاده را اخراج كرديد و بلافاصله هم بخشيديد؟

!نمي‌دانم، واقعاً سر در نمي‌آورم كه چرا اين جوان رفت و آن مصاحبه را با يكي از خبرگزاري‌ها انجام داد. اول اين سؤالات را بايد از عباس‌زاده بپرسيد

!شايد از نيمكت‌نشيني‌هاي اخير ناراحت بوده و به يكباره برآشفته شده است!

چه ربطي دارد؟ اولاً بازيكن حرفه‌اي بايد بداند چگونه حرف بزند و از باشگاه براي انجام چنين مصاحبه‌هايي اجازه بگيرد. در ثاني محمد عباس‌زاده بيمار بود و نمي‌توانست ما را همراهي كند. شما برويد بپرسيد چند بار به بيمارستان مراجعه كرد و بستري شد.

 آيا اين دليلي مي‌شود كه برود هرچه به دهانش مي‌آيد بگويد؟!پس چرا او را بخشيديد؟

۶ نفر را واسطه كرد و خيلي پشيمان نشان داد. من هم كه با بازيكن خودم پدر‌كشتگي ندارم. ديدم نادم است و اصرار دارد برگردد و چند نفر هم وساطت كردند تا بالاخره او را بخشيدم. آخر چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني!شنيديم اين بازيكن در رختكن اشك ريخته و...نمي‌خواهم وارد اين ماجرا شوم. همه چيز تمام شد و شما هم بهتر است از كنار آن بگذريد.

ولي اگر ادامه داشت و فردا يك بازيكن ذخيره ديگر عليه شما و باشگاه مصاحبه كرد چطور؟

امكان ندارد. هر بازيكني چنين تصميمي گرفت، بعد از مصاحبه جنجالي برود خانه چون اين بار وساطت هيچ كسي را نمي‌پذيرم و دلم هم نخواهد سوخت. به خود بازيكنان هم بعد از اين ماجرا گفتم. عباس‌زاده آخرين نفري بود كه بخشيدم و ديگر اين اتفاق تكرار نخواهد شد.عباس‌زاده را كه با خود به تبريز نبرديد!نه، مگر باشگاه پرسپوليس هردمبيل است كه هركس هر حرفي دلش خواست بزند و بعد پشيمان شود و ما هم او را بازي دهيم و به نوعي تشويق كنيم؟!

شما كه گفتيد بخشيديد!من از حق خودم گذشتم و او را بخشيدم ولي به‌هرحال بايد بداند چه كار كرده است. او راه اشتباهي را رفته است و اميدوارم متوجه اين حركت آماتور خود شده باشد.بگذريم، حالا با اين تفاسير فكر مي‌كنيد بازي با تراكتور‌سازي با چه نتيجه‌اي تمام شود؟

مطمئن هستم كه بازي خوب و زيبايي خواهد شد و تماشاگران پرشور تبريزي هم لذت خواهند برد. در مورد نتيجه هم هر تيمي شايسته‌تر باشد برنده مي‌شود و اميدوارم حق به حقدار برسد. نكته‌اي هم مي‌خواستم درباره تراكتور‌سازي بگويم.بفرماييد.من خودم اصالتاً آذري هستم و به آذري‌زبان بودنم افتخار مي‌كنم. تراكتور‌سازي هم تيم محبوب و بزرگي است كه بعد از پرسپوليس قرمز‌ترين تيم ايران است. براي اين تيم هم غير از بازي با پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌كنم!

به نظر مي‌رسد مسئولان نفت كوتاه نيايند و كاروان پرسپوليس بعد از تبريز بايد به مسجدسليمان سفر كند. نظر شما چيست؟

نمي‌دانم چه بگويم. اميدوارم دوستان در مسجدسليمان به پرسپوليس نگاه ملي داشته باشند ما ۲۶ اسفند‌ماه بازي بسيار سختي در عربستان مقابل النصر داريم و اگر ديدار ما با نفت به تعويق نيفتد بايد حدود ۱۰ هزار كيلو‌متر روي هوا و در پرواز باشيم.

 آيا اين شرايط درست است؟

سازمان ليگ بايد جواب شما را بدهد، نه ما!بله، ما از آقاي تاج انتظار داريم. ايشان همواره در مصاحبه‌هاي خود بحث حمايت از استقلال و پرسپوليس را مطرح مي‌كند و ما هم الان توقع داريم دستمان را بگيرد. باور كنيد عقب انداختن بازي نفت مسجدسليمان و پرسپوليس به جايي برنمي‌خورد اما عدم موافقت با اين درخواست منطقي مي‌تواند خداي نكرده مشكلاتي براي ما در عربستان به وجود بياورد.

محمد‌حسين نژاد‌فلاح هم گفته است تحت هر شرايطي حميد درخشان تا آخر فصل به عنوان سرمربي پرسپوليس مي‌ماند. در اين رابطه نظري نداريد؟

(خيلي كوتاه) از لطف ايشان سپاسگزارم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین