اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۷۵۸
بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال در حالی به احتمال فراوان فصل بعد از جمع آبی‌ها جدا می‌شود که او در فصلی که گذشت قرارداد عجیبی را با استقلال امضا کرده بود.
۰۹:۳۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال در حالی به احتمال فراوان فصل بعد از جمع آبی‌ها جدا می‌شود که او در فصلی که گذشت قرارداد عجیبی را با استقلال امضا کرده بود.

برهانی 9 سال تجربه حضور در استقلال را دارد اما در دو سه سال آخر حضورش در این تیم هرگز مهره‌ای نبود که بتواند گره از کار استقلال باز کند و هرسال هم بحث‌هایی در مورد جدایی‌اش مطرح می‌شد که در نهایت در روزهای آخر نقل و انتقالات به دلیل سابقه بالایش ماندنی می‌شد. بازیکنی که در 3 سال گذشته هرگز نتوانست گره از کار آبی‌ها باز کند در این فصل قرارداد ثبتی‌اش با استقلال 750 میلیون تومان بوده است که همین رقم بسیار بالا است اما بندی در قرارداد او وجود داشته که می‌توانسته رقم قراردادش را تا 150 میلیون تومان دیگر بالا ببرد.

در قراردادی که او با باشگاه استقلال امضا کرده بود آمده که این بازیکن در صورتی که 15 بازی برای استقلال به میدان برود قراردادش به 900 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند. این قرارداد عجیبی در حالی بسته شده است که برهانی چند سالی است که مهره تاثیرگذاری در استقلال نیست و البته بازی کردن در نیمی از بازی‌ها نمی تواند مزیتی برای یک مهاجم محسوب شود.

جالب است که بدانید برهانی در این فصل بعد از بازی با پرسپولیس نیمکت‌نشین شد و دیگر تا پایان فصل برای استقلال بازی نکرد تا متممی که در قراردادش است اجرایی نشود. در این بین گفته می‌شود بازی نکردن برهانی در هفته‌های پایانی لیگ برتر با تصمیم مدیران باشگاه بوده است تا 150 میلیون متممی که در قرارداد او بوده است اجرایی نشود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین