اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۷۰۶

واکنش سرپرست پرسپولیس به برکناری اش

محمود خوردبین یكی از قدیمی‌ترین سرپرستان فوتبال است كه سال‌های زیادی است سرپرستی تیم پرسپولیس را برعهده دارد اما در روزهای گذشته خبری اعلام شد مبنی‌بر اینكه باشگاه پرسپولیس در حال تغییر سرپرست باشگاه است تا برای فصل بعد از شخص دیگری برای این پست استفاده كند.
۱۵:۰۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-محمود خوردبین یكی از قدیمی‌ترین سرپرستان فوتبال است كه سال‌های زیادی است سرپرستی تیم پرسپولیس را برعهده دارد اما در روزهای گذشته خبری اعلام شد مبنی‌بر اینكه باشگاه پرسپولیس در حال تغییر سرپرست باشگاه است تا برای فصل بعد از شخص دیگری برای این پست استفاده كند. محمود خوردبین درخصوص این شایعات و همچنین بازار نقل‌وانتقالات با همشهری ورزشی صحبت كرد.
او درباره شایعه بركناری خودش گفت: «واقعا نمی‌دانم این قبیل شایعات را چه كسانی می‌سازند اما من همین الان و از شما در این رابطه می‌شنوم. مطمئنا اگر قرار بود من بركنار شوم اول باید به خود من می‌گفتند و قطعا در جریان بودم. بعید می‌دانم كه این اتفاق رخ دهد و برای فصل بعد هم كماكان در تیم حضور خواهم داشت.»سرپرست تیم پرسپولیس درباره فصلی كه سپری شد، گفت: «واقعا فصل سختی بود و بچه‌ها همه تلاش‌شان را انجام دادند و فكر می‌كنم كه پرسپولیس فقط با قهرمانی می‌توانست مزد زحماتش را دریافت كند اما این اتفاق رخ نداد و فكر می‌كنم اشتباهات داوران در اول فصل و گل‌های خورده، قهرمانی را از پرسپولیس گرفت.»
خوردبین درباره اینكه گفته می‌شود اگر به جای سوشا فرد دیگری دروازه‌بان بود پرسپولیس قهرمان می‌شد، گفت: «شاید حق با هواداران باشد اما نباید تنها سوشا را در این ماجرا مقصر دانست. باید بگویم كه وقتی تیم می‌بازد، كل تیم مقصر است؛ همان‌طور كه زمانی كه برنده می‌شود هم همه نقش دارند. من خودم به شخصه طی این چندروز چندبار با سوشا مكانی تماس گرفتم تا حالش را جویا شوم اما نتوانستم با او صحبت كنم.»
سرپرست سرخپوشان درباره نگرانی هواداران از اخبار نقل‌وانتقالات گفت: «واقعا باید بگویم من هم در مورد این اخبار چیزی نمی‌دانم و خود مدیریت باشگاه پیگیر اخبار است اما می‌دانم كه اخبار خوبی برای هواداران در راه است.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین