اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۷۰۳

کاظمی دوست ندارد هواداران زجرکش شوند!

رضا عنایتی، کاپیتان تأثیرگذار سیاه‌جامگان، این روزها استراحت می‌کند و منتظر تسویه حساب فصل گذشته با تیمش است تا برای فصل آینده یک تصمیم جدی بگیرد.
۱۴:۵۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-او به خبرورزشي مي‌گويد: قرارداد من با سياه‌جامگان تمام شده و با كسي هم براي تمديد يا رفتن به تيم ديگر مذاكره نكرده‌ام.
او درباره تغيير و تحولات كادر فني اين تيم توضيح مي‌دهد: اين مسائل به من ارتباطي پيدا نمي‌كند‌‌؛ فقط مي‌توانم بگويم فرهاد كاظمي الان بهترين گزينه براي سرمربيگري سياه‌جامگان است، چون به هر شكلي با شرايط اين تيم آشناست.
«اما چرا كاظمي براي بستن قرارداد تعلل مي‌كند؟» عنايتي به اين سؤال اين‌گونه پاسخ مي‌دهد: آقافرهاد خودش مي‌داند چرا مردد است. به هر حال اگر قرار باشد شرايط سياه‌جامگان ‌طوري باشد كه امسال هم هواداران را زجركش كنيم، اصلاً ماندن به صلاح هيچ‌كس نيست. كاظمي منتظر است تا شرايط و منابع مالي مشخص شود سپس قراردادش را تمديد كند.
عنايتي درباره انتشار اخباري مبني بر آمدن نويدكيا و اينكه كاپيتاني او در سياه‌جامگان تحت‌الشعاع قرار مي‌گيرد مي‌گويد: من با محرم در تيم ملي و سپاهان همبازي بودم اما درباره آمدن او به سياه‌جامگان حرفي ندارم‌‌؛ يعني درباره آمد و رفت هيچ بازيكني صحبت نمي‌كنم. اين در حيطه وظايف كادر فني است و من هم اگر عملكردم خوب باشد بازي مي‌كنم مثل بقيه.
كاپيتان سياه‌جامگان درباره ميزان دريافتي‌اش از اين تيم و دريافت پاداش بازي آخر هم مي‌گويد: تا الان هيچ اتفاقي درباره پرداختي‌ها نيفتاده و ما هم منتظر خبر باشگاه هستيم.
عنايتي درباره اينكه بالاخره امسال، سال آخر فوتبالش هست يا نه؟ مي‌گويد: قبلاً هم گفته‌‌ام تا زماني كه پيشنهاد داشته باشم بازي مي‌كنم، حالا سن و سال زياد مهم نيست. من امسال تا حدودي از عملكرد خودم راضي‌ام، چون در بيش از 70درصد گل‌هاي تيمم مستقيم و غيرمستقيم تأثير داشتم و توانستم آن‌چه كه كادر فني خواسته بود را در زمين پياده كنم، پيشنهادي هم اگر داشته باشم قطعاً روي هوا و به خاطر چهره زيبايم نيست، حتماً به خاطر عملكردم بوده، پس فعلاً دليلي براي خداحافظي وجود ندارد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین