اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۵۸۱

آقایی: پرسپولیس جزو گزینه‌هاست

سعید آقایی، مدافع چپ تیم تراكتورسازی تبریز از جمله بازیكنانی است كه با اتمام بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مدت خدمت سربازی‌اش به پایان خواهد رسید و این بازیكن به خاطر اینكه یك سال دیگر از قراردادش با گسترش فولاد تبریز باقی مانده، باید به تیم سابقش برگردد.
۱۳:۵۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-سعید آقایی، مدافع چپ تیم تراكتورسازی تبریز از جمله بازیكنانی است كه با اتمام بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مدت خدمت سربازی‌اش به پایان خواهد رسید و این بازیكن به خاطر اینكه یك سال دیگر از قراردادش با گسترش فولاد تبریز باقی مانده، باید به تیم سابقش برگردد. این در حالی است كه گفته می‌شود درخشش آقایی با لباس تراكتورسازی مسئولان تیم پرسپولیس را بر آن داشته كه به فكر جذب این بازیكن باشند. آقایی از خود تراكتور هم پیشنهاد قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد ترجیح می‌دهد كه فوتبالش را در پرسپولیس پیگیری كند.
او درباره اینكه چگونه می‌خواهـدرضایتنامه‌اش را از گسترش‌فولادی‌ها بگیرد و به پرسپولیس بیاید، به همشهری‌ورزشی گفت: «مدیر برنامه‌هایم كارهایم را انجام می‌دهد. فعلا درحال بررسی پیشنهادها هستیم كه پرسپولیس هم جزو همین گزینه‌هاست.» آقایی درباره اینكه چطور با وجود قرارداد با گسترش می‌خواهد به پرسپولیس برود توضیح داد: «وقتی با وجود اینكه با تیم گسترش فولاد قرار داد دارم اما بازهم با سایر باشگاه‌ها مذاكره می‌كنم، حتما یك فكری هم برای حل این موضوع كرده‌ام.» پرسپولیس در این پست محمد انصاری را دارد و  به تازگی با یك بازیكن لیگ برتری اما گمنام به‌نام محمدعلی فرامرزی هم قرارداد بست اما به فاصله یك روز این قرارداد منتفی شد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین