اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۵۷۰

دوست دارم در سپاهان بمانم اما نمی‌دانم ویسی چه نظری دارد

دروازه‌بان سپاهان با اینکه یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما تکلیف او برای ماندن یا جدایی مشخص نشده است.
۱۲:۴۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-اين در حالي است كه عبدا... ويسي هم موضع روشني در اين مورد نداشته است. رحمان احمدي در مورد وضعيت خودش در سپاهان، حضور ويسي روي نيمكت اين تيم، حاشيه‌هاي فصل گذشته و مسائل مختلف ديگر به سؤالات خبرورزشي پاسخ مي‌دهد.

آيا قرار است در سپاهان بماني؟
من يك سال ديگر قرارداد دارم، ولي تا الان كسي با من تماس نگرفته است تا بدانم مي‌مانم يا جدا خواهم شد. من منتظر نمي‌مانم و به باشگاه مي‌روم تا ببينم سرمربي جديد روي من نظر دارد يا اينكه بايد جدا شوم. مطمئناً به ‌زودي تكليفم مشخص خواهد شد.

در مورد حضور عبدا... ويسي در سپاهان چه صحبتي داري؟
ويسي كارنامه مشخصي دارد و نتايج خوبي در اين چند سال گرفته است. من شنيده‌ام او ارتباط خوبي با بازيكنان تيمش برقرار مي‌كند و اين يكي از دلايل موفقيت اين مربي است. او سبك كاري خودش را دارد و از لحاظ فني مربي خوبي است. اميدوارم كه ويسي بتواند سپاهان را به روزهاي خوبش برساند.

فكر مي‌كني اين مربي از پس حاشيه‌هاي سپاهان بربيايد؟
مطمئناً ويسي اينجا را با شناخت كامل انتخاب كرد. او بازيكن سپاهان بوده و نسبت به جو اين تيم آشنايي كامل دارد. او بايد اين چيزها را مديريت كند تا از پس كار بربيايد.

خودت دوست داري در سپاهان بماني؟
من دوست دارم بمانم، ولي اين موضوع دست خودم نيست. به هر حال سرمربي تيم تغيير كرده است و شايد ويسي مرا نخواهد. بايد صحبت كنم تا ببينم وضعيتم چگونه مي‌شود.

درمورد حرف‌هاي جنجالي نويدكيا در برنامه90 و انتقادهاي شديدي كه از او صورت گرفت، چه صحبتي داري؟
به محرم اختيار دادند و او هم خواست كه به سپاهان كمك كند. اين اختيار به امثال هادي عقيلي، من يا ديگران داده نشد، بنابراين نبايد نويدكيا را سرزنش كنيم و او را مقصر بدانيم. محرم هدفي جز موفقيت سپاهان نداشت. به هر حال وقتي از او مشورت مي‌خواهند، نويدكيا هم تلاش مي‌كند تا به تيم كمك كند.

شما چه زماني فهميديد كه قرارداد حسين فركي چقدر است؟
بعد از رفتن فركي اين مسائل مطرح شد. مبلغ قرارداد او به من ارتباطي ندارد و اين چيزها به خود مربي و مسئولان باشگاه مربوط مي‌شود.

قبول داري سپاهان فصل عجيبي را پشت ‌سر گذاشت؟
دقيقاً همين‌طور است و اين فصل بسيار عجيب و سخت بود. اميدوارم سپاهان در فصل آينده روزهاي خوبي را تجربه كند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین