اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۵۶۶

به نفع مظلومی است که خودش از استقلال برود

مدافع و کاپیتان سابق تیم استقلال می گوید مظلومی در دل هواداران جایی ندارد و برای خودش نیز بهتر است که از این تیم برود.
۱۲:۲۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-پیروز قربانی را همه استقلالی ها می شناسند و در تعصبش روی این تیم نیز شکی ندارند. وی که سال ها نیز بازوبند کاپیتانی آبی پوشان را بر بازو می بست، صبح امروز گفت: «خودم دیشب کارشناس بازی نهایی جام حذفی بودم و با دقت این بازی را دیدم تا در رسانه ملی آن را آنالیز کنم. آنچه که می توان در خصوص استقلال گفت این است که متاسفانه به طور کلی استقلال در این فصل سیر نزولی داشت. این تیم فصل را خوب و با یک انرژی فوق العاده شروع کرد. اما هر چه از فصل گذشت، استقلال از آن شادابی و بازی های خوبش فاصله گرفت.»

 

وی ادامه داد: «اوج نزول استقلال نیز بعد از تعطیلات عید نوروز بود که این تیم دیگر بعد از آن نتوانست قد علم کند. متاسفانه ما شاهدیم که بچه ها حتی در بازی های تدارکاتی هم قادر به کسب پیروزی نبودند. در بازی فینال هم استقلال با ترس و استرس بازی می کرد. تیم ما تنها در لحظات پایانی نیمه اول توانست به حریف فشار بیاورد.»

 

قربانی افزود: «استقلال در این فصل خیلی خوب و با طراوت بازی نکرد و کمتر پیش آمد که خط حمله این تیم زهردار باشد.»

 

 وی در ادامه گفت: «حالا این سئوال پیش آمده که مظلومی بماند یا نماند. به اعتقاد من جدا از هر تصمیمی که هیات مدیره و مدیریت باشگاه برای ماندن یا نماندن  مظلومی می گیرند، به صلاح خود پرویز خان است که از استقلال برود. چون اکثر هواداران دیگر او را نمی خواهند. ماندن در یک تیم پرهوادار با این شرایط به نوعی خودزنی است و من فکر می کنم که هم به صلاح استقلال و هم به صلاح خود مظلومی است که از این تیم برود.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین