اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۵۴
بانوی‌ پیر برای تقویت ترکیب خود در فصل آینده جذب مهاجمان تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و اتلتیکو مادرید را در دستور کار قرار داده است.
۱۷:۴۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-گروهی از رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که باشگاه یوونتوس تلاش خود را برای خرید ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن و ماریو ماندزوکیچ، مهاجم کروات اتلتیکو مادرید آغاز کرده است.

یوونتوس تا الان پائولو دیبالا، مهاجم پالرمو را با قراردادی که گفته می‌شود 32 میلیون یورو می‌ارزد به خدمت گرفته است اما بانوی پیر علاوه بر این بازیکن آرژانتینی قصد دارد یک مهاجم دیگر را به خدمت بگیرد به خصوص که احتمال جدایی کارلوس توس، نیز از بیانکونری وجود دارد.

طبق گزارش نشریه کوریره دلو‌اسپورت، گزینه نخست یوونتوس ادینسون کاوانی است که چندی پیش از وضعیت خود در پاری‌سن‌ژرمن و از اینکه زیر سایه زلاتان ابراهیموویچ قرار گرفته است، ابراز نارضایتی کرد اما این احتمال وجود دارد که پاری‌سن‌ژرمن با انتقال مهاجم پیشین ناپولی که سال 2013 برای خرید او 64 میلیون یورو پرداخت، مخالفت کند و به همین دلیل بانوی پیر یک گزینه دوم را در نظر گرفته است که آن ماریو ماندزوکیچ، مهاجم 29 ساله تیم اتلتیکو مادرید است.

علاوه بر یوونتوس، میلان هم ظاهراً نسبت به خرید مهاجم پیشین بایرن‌مونیخ علاقه دارد اما حضور یووه در لیگ قهرمانان فصل آینده می‌تواند برگ برنده این تیم برای جذب بازیکن کروات روخی‌بلانکو باشد. در همین حال کوریره دلواسپورت نوشته است که یووه سیمونه زازا، مهاجم ایتالیایی ساسولو را هم زیر نظر گرفته است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری