اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۴۵۳

شاید رفاقت برانكو و فركی كارگشا شود

مهدی ترابی یكی از مهم‌ترین هدف‌های نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس برای لیگ شانزدهم محسوب می‌شود؛ هافبك- مهاجم جوان تیم‌ملی كه پدیده سال گذشته فوتبال ایران بوده و آینده درخشانی در انتظار اوست.
۱۴:۳۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مهدی ترابی یكی از مهم‌ترین هدف‌های نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس برای لیگ شانزدهم محسوب می‌شود؛ هافبك- مهاجم جوان تیم‌ملی كه پدیده سال گذشته فوتبال ایران بوده و آینده درخشانی در انتظار اوست. پرسپولیس ترابی را می‌خواهد و از قرار معلوم خود ترابی هم نسبت به این انتقال بی‌میل نیست، اما مشكل بزرگ این است كه ستاره سایپا 3سال دیگر با نارنجی‌پوشان قرارداد دارد و جذب او بدون جلب رضایت این باشگاه غیرممكن است. بعد از تغییر مدیریت در سایپا و رسیدن دوستان علی پروین به قدرت، این احتمال داده می‌شد كه سلطان راه را برای پرسپولیسی‌شدن ترابی هموار كند اما چنین اتفاقی فعلا رخ نداده است. در آخرین فعل‌وانفعال پیرامون این انتقال، مدیرعامل سایپا همه‌چیز را برعهده سرمربی جدید این تیم گذاشته و گفته حسین فركی تصمیم می‌گیرد كه ترابی بماند یا برود؟ طبیعتا هیچ مربی ماجراجویی نمی‌تواند از در اختیار داشتن بازیكنی مثل ترابی چشم‌پوشی كند ولی ممكن است رفاقت قدیمی فركی و برانكو، كارگشا واقع شود و زمینه را برای انتقال ترابی فراهم كند. فركی سال‌ها در تیم‌ملی دستیار برانكو بوده و دوست بسیار نزدیك او به شمار می‌آید. در این شرایط شاید اگر ایوانكوویچ شخصا وارد پرونده این بازیكن شود، معادلات جدیدی در مورد انتقال ترابی رقم بخورد.
  •   زنگ خطر برای ستاره‌ها
شرایط جذب ترابی توسط پرسپولیسی‌ها اصلا آسان نیست اما اگر چنین اتفاقی همزمان با استخدام قریب‌الوقوع وحید امیری رخ بدهد، دو بازیكن مهم تیم‌ملی سرخپوش خواهند شد و این مساله قدرت قرمزها در فاز تهاجمی را بیشتر از قبل خواهد كرد. چنین شرایطی مسلما برای بازیكنان هجومی پرسپولیس در فصل گذشته خطرناك خواهد بود؛ نفراتی همچون احمدزاده، عالیشاه و حتی علیپور كه با استفاده از نیمكت خالی قرمزها، از حاشیه امنیت خاصی برای حضور در میدان برخوردار بودند. با این وجود در صورت جذب ترابی و امیری یا حتی یكی از این دو نفر، رقابت در میان عناصر تهاجمی پرسپولیس بالا خواهد گرفت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین