اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۲۸۲
هافبک فصل گذشته تراکتورسازی تبریز گفت: هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته اما می‌خواهد در تیمی بازی کند که آینده خوبی داشته باشد.
۱۲:۰۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-سینا عشوري در مورد حذف تراكتورسازي از ليگ قهرمانان آسيا به خبرورزشي گفت: تيم ما لياقت داشت به جمع هشت تيم برتر آسيا راه پيدا كند اما متأسفانه در بازي رفت روي اشتباهات فردي و نداشتن تمركز، گل‌هاي بدي خورديم. در بازي برگشت خيلي تلخ بود كه نتوانستيم گل چهارم را بزنيم و هواداران با ناراحتي ورزشگاه را ترك كردند. آنها بعد از بازي ايستاده ما را تشويق كردند و نشان دادند كه هيچ‌وقت پرچم تراكتورسازي پايين نمي‌آيد.
عشوري در ادامه و در مورد گريه شديدي كه پس از پايان مسابقه كرد، گفت: به‌ خاطر هواداران تراكتور گريه كردم، چون آنها اميدوار بودند به مرحله بعد برويم. خيلي‌ها از جمله آنهايي كه معلول بودند به سختي به ورزشگاه آمدند و وقتي آنها را ديدم به ‌يك باره بغض كردم و نتوانستم خودم را نگه ‌دارم. بازي در تراكتورسازي براي من بسيار افتخار بزرگي بود و هواداران اين تيم فراموش‌نشدني هستند. واقعاً شرمنده آنها شديم.
عشوري در مورد پايان خدمت سربازي و اينكه براي فصل آينده چه تصميمي دارد، گفت: خدمت سربازي من در تيرماه تمام مي‌شود و با اين شرايط بازيكن آزاد محسوب مي‌شوم. من پيشنهادهايي دارم و مي‌خواهم فصل آينده در تيمي باشم كه بهترين آينده برايم رقم بخورد. حالا بايد ببينم شرايط چگونه پيش خواهد رفت.
عشوري كه نيم‌فصل با ذوب‌آهن قرارداد دارد در مورد اين موضوع عنوان كرد: ذوب‌آهن يك تيم بزرگ و سابقه‌دار است. هر چند از اين باشگاه دلخور هستم اما به هر حال اينجا رشد كردم و خاطرات خوبي از ذوب‌آهن دارم. حالا بايد با مسئولان اين باشگاه صحبت كنم تا ببينم شرايط چگونه پيش مي‌رود. من چند پيشنهاد خوب دارم و بايد در تيمي بازي كنم كه بهترين عملكرد را داشته باشم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین