اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۲۰۰

قرارنیست پرسپولیس باجدایی طارمی دچار مشکل شود

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی یک مهره تأثیرگذار برای پرسپولیس بود، اما قرار نیست با جدایی یک بازیکن این تیم دچار مشکل شود.
۱۴:۲۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-ناصر محمدخانی در گفت‌وگویی ابتدا در مورد موضوع جدایی طارمی از پرسپولیس گفت: پرسپولیس هیچ‌وقت به یک بازیکن متکی نبوده است. این درست است که طارمی یک مهره تأثیرگذار بود و بازی‌های بسیار خوبی را انجام داد، اما قرار نیست پرسپولیس با جدایی یک بازیکن دچار مشکل شود. طارمی گل زد، پاس گل داد، پنالتی گرفت و بسیار مؤثر بود، ولی در صورت جدایی این بازیکن باید بهترین جایگزین را برای او در نظر بگیرند.

وی در ادامه افزود: یادم می‌آید در سال 1365 بازیکنانی مثل من، درخشان، فرشاد پیوس و محمد پنجعلی از پرسپولیس به قطر رفتیم، ولی این تیم فصل آینده با جذب چند بازیکن جوان توانست قهرمان شود. در این سال‌ها بسیاری از بازیکنان بزرگ و تأثیرگذار از پرسپولیس جدا شدند، ولی مهره‌های جدیدی در این تیم درخشیدند و حتی به تیم ملی رسیدند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تصریح کرد:‌ طارمی جوانی بود که از بوشهر آمد و در پرسپولیس درخشید. امثال طارمی در فوتبال ایران زیاد هستند که در شهرستان‌ها بازی می‌کنند و دیده نمی‌شوند. آنها می‌توانند با آمدن به پرسپولیس مطرح شوند و امیدوارم که پرسپولیس بتواند بازیکنان خوبی جذب کند. این تیم باید قوی‌تر از سال گذشته باشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین