اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۰۹۵

پيام، صادقيان ارسال نشد؟

كریم باقری فاش كرد كه سال گذشته یك‌بار برای بازگشت پیام صادقیان به پرسپولیس پادرمیانی كرده اما امسال دیگر این كار را نخواهد كرد.
۱۵:۵۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-كریم باقری فاش كرد كه سال گذشته یك‌بار برای بازگشت پیام صادقیان به پرسپولیس پادرمیانی كرده اما امسال دیگر این كار را نخواهد كرد. مربی پرسپولیس به كاپ گفت: «نیم‌فصل پارسال صادقیان با من تماس گرفت و گفت كه می‌خواهد اگر امکانش هست به پرسپولیس بیاید. او خواست با برانکو صحبت کنم و من هم وقتی انگیزه این بازیکن را دیدم جلسه‌ای با سرمربی تیم برگزار کردم. تلاش کردم مربی تیم را متقاعد کنم اما برانکو نظر دیگری داشت و نپذیرفت که صادقیان به پرسپولیس بیاید.» باقری به همین دلیل نیازی نمی‌بیند یك‌بار دیگر برای صادقیان پادرمیانی كند. او برای صادقیان یك توصیه برادرانه دارد: «پیام باید تغییر کند؛ نه اینکه ماشینش عوض شود بلکه خودش را تغییر بدهد و اطرافیانش را عوض کند.»
پیام صادقیان این روزها تحركات زیادی برای بازگشت به پرسپولیس دارد و در تلاش است تا با جلب نظر مربیان و مسئولان این باشگاه، یك‌بار دیگر سرخپوش شود. بازیكن سابق ذوب‌آهن كه در لیگ سیزدهم با انتقالش به پرسپولیس ناگهان به ستاره اول فوتبال ایران تبدیل شد، طی دو سال گذشته روزهای ناامیدكننده‌ای را پشت سر گذاشته است. او در میانه‌های لیگ چهاردهم از پرسپولیس كنار گذاشته شد و در لیگ پانزدهم نیز 2تجربه كاملا ناموفق را در نفت‌تهران و صبای‌قم از سر گذراند. او حالا دوباره فرصت خواسته تا به پرسپولیس برگردد و خودی نشان بدهد، اما سوال مهم این است كه آیا پیام توانسته از فرصت‌های قبلی‌اش استفاده كند كه حالا خواهان یك شانس تازه است؟

 این دفعه واقعا عوض شده‌ام
حقیقت آن است كه صادقیان در این مدت بارها از تغییر خودش و بازگشت به مسیر رشد و ترقی سخن گفته، اما این وعده‌ها هرگز محقق نشده است. او اوایل حضورش در نفت‌تهران گفته بود: «نیاز بود دور باشم. نیاز بود از مصاحبه، عكس، توجه، تجملات و حاشیه دور باشم. دور از همه‌چیز. تصمیم گرفتم بروم تیم نفت پیش علی‌آقا منصوریان كه كاملا من را می‌شناسد و می‌داند چطور باید من را مدیریت كند. تصمیم خوبی گرفتم و الان خیلی راضی‌ام و آرامش دارم. این عهدی بود كه با خودم بستم. یا باید در 23سالگی فوتبالم به پایان می‌رسید یا باید كلا عوض می‌شدم. من به همین راحتی به اینجا نرسیدم كه بخواهم موقعیت خودم را از بین ببرم. تصمیم گرفتم و عهد بستم با آرامش كار خودم را بكنم و وارد حواشی نشوم. شك نكنید سر عهدم هستم.» پیام البته با وجود همه این مسائلی كه در مورد خودش مطرح كرده بود، در نهایت دوران موفقیت‌آمیزی را در نفت پشت سر نگذاشت و بین دو نیم‌فصل راهی صبا شد. او این مرتبه هم ادعا كرد كه دوران طلایی‌اش یك‌بار دیگر از راه رسیده است: «خداراشکر خیلی راضی‌ام. حس خوبی است که دوباره پیش علی‌آقا دایی آمده‌ام. شک نکنید روزهای خوب پرسپولیس را در صبا تکرار می‌کنم. علی دایی چیزهایی دارد که خیلی‌ها از آن اطلاعی ندارند. علی‌آقا بود که من را در 22سالگی به پرسپولیس آورد. همیشه حمایتم کرده است و همه از این موضوع اطلاع دارند. به ایشان مدیونم. اینجا آرامش دارم.» اما حتما می‌دانید كه استاد در صبا هم موفق نبودند. حالا لابد اگر برانكو با بازگشت صادقیان به پرسپولیس موافقت كند، پیام مصاحبه دیگری انجام می‌دهد و باز ضمن تشكر از سرمربی كروات، مدعی می‌شود به آرامش واقعی رسیده و قصد دارد بتركاند!

  سیر كاملا نزولی
صادقیان در نفت‌تهران شروع نسبتا امیدواركننده‌ای داشت. او تا هفته یازدهم، جمعا 600دقیقه برای تیم منصوریان به میدان رفت. پیام در این مدت 2پاس‌گل داد و یك گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. با این وجود سیر نزولی صادقیان خیلی زود شروع شد. او در هفته دوازدهم 73دقیقه دیگر برای نفتی‌ها به میدان رفت و پس از آن تا پایان هفته هفدهم و جدایی از نفت، دیگر به بازی گرفته نشد. اوضاع برای پیام در صبا هم به شكل مشابهی پیش رفت. دقایق بازی او زیر نظر دایی مدام كمتر شد و از هفته نوزدهم تا بیست‌وچهارم، از 90دقیقه به تنها 17دقیقه تنزل پیدا كرد. صادقیان در این مدت 2پاس‌گل داد، اما بعدا محو شد. از آن دردناك‌تر اینكه پیام در 6بازی آخر اصلا به میدان نرفت تا معلوم شود دایی هم از او قطع امید كرده است!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین