اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۰۸۴
تراكتورسازی كه در لیگ چهاردهم به بهترین شكل ممكن جام قهرمانی را از دست داده بود، امید زیادی داشت با جذب سرباز فراری‌های فوتبال ایران، فصلی رویایی را رقم بزند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.
۱۵:۰۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-تراكتورسازی كه در لیگ چهاردهم به بهترین شكل ممكن جام قهرمانی را از دست داده بود، امید زیادی داشت با جذب سرباز فراری‌های فوتبال ایران، فصلی رویایی را رقم بزند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. جالب اینكه تراكتورسازی با سرباز‌های اسمی‌اش امسال حتی در جمع مدعیان هم قرار نگرفت و خوش‌شانس بود كه فصل را با رتبه چهارمی به پایان رساند. فراموش نكنیم اگر استقلال قهرمان جام‌حذفی نشود، تراكتورسازی شانس حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست می‌دهد تا شوكی بزرگ به هواداران تیم اول تبریز وارد شود. این تیم در جام‌حذفی و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فصل جاری هم به موفقیتی نرسید تا قدم سرباز‌ها برای تراكتورسازی چندان آمد نداشته باشد.
سروش رفیعی در لیگ پانزدهم موثرترین سرباز تراكتورسازی بود. هافبك مورد علاقه كی‌روش در این فصل 1924‌دقیقه برای تراكتورسازی در لیگ‌برتر بازی كرد و موفق به زدن 4‌گل، دادن 5‌پاس‌گل و گرفتن یك‌پنالتی شد. همین عملكرد درخشان مقدمات بازگشت رفیعی به تیم‌ملی را فراهم كرده است.
تراكتورسازی با سربازانش به هیچ جامی نرسید اما با كمك آنها طلسم ناكامی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را شكست. تراكتورسازی تا پیش از فصل پانزدهم، 3‌بار به عنوان نماینده ایران به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رفت اما در هیچ دوره‌ای موفق به صعود از مرحله گروهی نشد. این طلسم در فصل پانزدهم شكسته شد و تراكتورسازی با سربازانش برای اولین‌بار در تاریخ جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را كسب كرد. جالب اینكه این اتفاق با مربی‌ رخ داد كه در فوتبال ایران لقب ژنرال را یدك می‌كشد و به گفته خودش كار كردن با سربازان را خوب بلد است.
vxcvxcvxcvxcvxcv.jpg
cvbcvbcvbcvb.jpg

در فصلی كه گذشت  12 سرباز  برای تراكتور‌سازی به میدان رفتند. تراكتور یك سرباز هم به‌نام كشاورز داشت كه سكو نشین بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
amir
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
agha eshtebaheeeeeeeeeeee
akhbari tu bazi hazfi mogabele saba ye penalti gereft ke!!!!!
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین