اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۹۶۵۹

بازی با ذوب‌آهن مثل همه بازی‌ها برای ما مهم است

بازی با ذوب‌آهن مثل همه بازی‌ها برای ما مهم است
فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در بلاتکلیفی به سر می‌بریم و خودمان هم نمی‌دانیم در جم چه چیزی در انتظار ما است.
۱۷:۲۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
وانانیوز|

فراز کمالوند در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم قبل از بازی هفته دوم لیگ برتر برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: خودمان هم بلاتکلیف هستیم و اصلا نمی‌دانیم چه خبر است. باید به عسلویه برویم تا از تصمیمات مطلع شویم. امروز تیم را به جم می‌بریم و آماده بازی با تیم ذوب‌آهن می‌شویم. با این حال خودمان هم نمی‌دانیم چه چیزی در انتظار ما است.

وی در ادامه با اشاره به بازی با تیم ذوب‌آهن گفت: بازی با ذوب‌آهن مثل همه بازی‌ها برای ما مهم است. برای این بازی تمرین کردیم و امیدوارم در اولین بازی خانگی پیروز میدان شویم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد، ولی تلاش کردم روحیه بازیکنان را در این شرایط حفظ کنم تا مشکلات تاثیری در عملکرد بازیکنان نگذارد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به بازی هفته اول برابر پرسپولیس تصریح کرد: بازی با پرسپولیس برای ما امتیازی نداشت، ولی به لحاظ تاکتیکی بازی خوبی بود. بازیکنانم فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و از عملکردشان راضی بودم. با توجه به مشکلاتی که قبل از بازی وجود داشت فکر نمی‌کردم تا این حد خوب بازی کنند. آنها قبل از ورود به زمین همه مشکلات را پشت در ورزشگاه گذاشتند و با اقتدار به میدان رفتند و از اعتبار خود و تیمشان دفاع کردم. ما تیم خوبی داریم، امیدوارم قدرشان را بدانند.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین