اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۸۶۳۴

مقابل تیم منصوریان کامبک رویایی زدیم/ بازی برای ما سخت‌تر از ذوب‌آهن بود

مقابل تیم منصوریان کامبک رویایی زدیم  بازی برای ما سخت‌تر از ذوب‌آهن بود
معین عباسیان، بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: آنقدر که بازی برای ما دشوار بود برای ذوب‌آهن نبود، چون آنها پیش از شروع لیگ ۲ بازی سنگین مقابل الاتحاد داشتند و آمادگی بدنی آنها بهتر بود.
۱۲:۴۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
وانانیوز|

معین عباسیان در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و ذوب‌آهن اصفهان در هفته اول لیگ برتر که با برتری و کامبک تیم ابراهیم صادقی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی بسیار سختی بازی ذوب‌آهن داشتیم و همیشه اولین بازی در هر تورنمنتی برای تیم‌ها سخت است. البته فکر می‌کنم آنقدر که بازی برای ما دشوار بود برای ذوب‌آهن نبود، چون آنها پیش از شروع لیگ ۲ بازی سنگین مقابل الاتحاد داشتند و آمادگی بدنی آنها بهتر بود.

وی افزود: ما توانستیم بازی خوبی ارائه کنیم هرچند که در ۲ صحنه غافلگیر شدیم و ۲ گل خوردیم. البته ما پس از این ۲ گل ناامید نشدیم و به نظرم کامبک رویایی زدیم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در مورد درخشش در این بازی تصریح کرد: درست است که من در این بازی یک پاس گل دادم و یک گل زدم، اما این نتیجه زحمات همه بازیکنان بود. لطف خدا شامل حال من شد و توانستیم بازی باخته را به خوبی برگردانیم. خیلی خوشحالم که توانستم برای تیم خود مثمرثمر باشم و امیدوارم تا پایان لیگ هم همینطور باشد.

عباسیان درباره بازی بعدی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته دوم لیگ برتر، گفت: گل‌گهر تیم دست‌وپا بسته‌ای نیست و آنها در نقل‌وانتقالات هم توانستند بازیکنان خوبی جذب کنند. در مجموع ما به حریف کاری نداریم و با تمام قدرت به مصاف تیم مقابل می‌رویم.

وی در پایان در خصوص اینکه هدف تیم سایپا در لیگ نوزدهم کسب چه جایگاهی است، خاطرنشان کرد: استراتژی باشگاه و کادرفنی از ابتدا این بود که بازی به بازی پیش برویم و هر بار بهتر از دفعه قبل باشیم. امیدوارم هر اتفاقی هم رخ می‌دهد در نهایت جایگاه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین