اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۷۳۴۲
افتخار می‌کنم همکار حسین فرکی هستم  ۷ باشگاه حساب شان با بقیه را جدا کردند
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: کیفیت رقابت‌ها و فشردگی بازی‌ها بالاتر از فصل گذشته است و تیم‌ها با قدرت بیشتری وارد لیگ می‌شوند.
۱۶:۲۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
وانانیوز|

علی کولیوندی، مربی تیم پیکان اظهار داشت: تمرینات را از اوایل مرداد به صورت جدی استارت زدیم و جدا از مسائل تاکتیکی، شرایط خوبی داریم. در این مدت، بازی‌های تدارکاتی مفیدی هم داشتیم تا پس از ایجاد تغییرات زیاد در لیست بازیکنان، به هماهنگی بهتری برسیم.

وی که پس از جدایی مجید صالح به عنوان یکی از دستیاران حسین فرکی وارد کادرفنی پیکان شد، افزود: کار کردن با فرکی برای من یک افتخار محسوب می‌شود. او مربی بزرگ و اخلاق مداری است. امیدوارم بتوانم تجربیاتم را در اختیار پیکان بگذارم. البته باشگاه پیکان هم، یک باشگاه حرفه‌ای و کامل است. هیچ وقت اخباری مربوط به شکایت بازیکنان از پیکان نمی‌بینید، زیرا مدیریت باشگاه، رفتار حرفه‌ای دارد. همه این مسائل کمک می‌کند تا با همدلی و اتحاد بیشتری، لیگ را شروع کنیم و به دنبال موفقیت باشیم.

کولیوندی اضافه کرد: نمی‌توانم در مورد مسائل تاکتیکی یا بازیکنان صحبت کنم و اگر نقطه نظری داشته باشم، به فرکی می‌گویم، اما تصورم این است که فصل بسیار خوبی در انتظار اهالی فوتبال است. کیفیت رقابت‌ها و فشردگی بازی‌ها بالاتر از فصل گذشته است و تیم‌ها با قدرت بیشتری وارد لیگ می‌شوند. البته ۷ باشگاه به نام‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، شهرخودرو، ذوب آهن و فولاد، حساب خود را از باقی باشگاه‌ها جدا کرده اند، ولی تیم ما هم، تیمی پرامید است که برای کسب موفقیت، برنامه ریزی کرده و می‌خواهیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین