اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۶۷۰

باید مراقب جنگ‌های روانی حریف باشیم

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نتیجه بازی رفت بسیار بد بود، امیدواریم این نتیجه را در دیدار برگشت جبران کنیم.
۱۰:۳۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-محمد ایرانپوریان در گفت‌وگویی، در مورد دیدار برگشت تراکتورسازی مقابل النصر امارات گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم، متأسفانه در دیدار رفت نتیجه بدی گرفتیم و این مسئله باعث شده تا کارمان برای بازی برگشت سخت‌تر شود. باید فردا با تمرکز زیادی به میدان برویم و با کم‌ترین اشتباه در پی رسیدن به هدفمان باشیم.

وی در مورد اینکه آیا با وجود شکست 4 بر یک در دیدار رفت، شانسی برای صعود دارند، خاطرنشان کرد: واقعا نتیجه بازی رفت بسیار بد بود، امیدواریم این نتیجه را در دیدار برگشت جبران کنیم. فراموش نکنید ما در بازی فردا از امتیاز حضور هوادار هم بهره می‌بریم و می‌توانیم حریف را شکست دهیم.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با اینکه بسیاری از کارشناسان معتقدند شکست تراکتورسازی در دیدار رفت به خاطر اشتباهات فردی بود نه توانایی حریف، اظهار داشت: در بازی رفت تیم برتر بودیم، ولی نتیجه را به طرز غیرقابل باوری واگذار کردیم، هر کسی که بازی را ندیده باشد و از نتیجه باخبر شود، فکر می‌کند ما بسیار ضعیف بازی کردیم، ولی این‌طور نبود و ما در طول بازی تیم برتر زمین بودیم. متأسفانه روی اشتباهات گل خوردیم. در این هفته تمرینات خوبی برگزار کردیم و امیدواریم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

ایرانپوریان در مورد اینکه بازیکنان تراکتورسازی در بازی رفت اسیر جنگ روانی حریف شدند و در بازی فردا چه راهکاری برای مقابله با این حربه درنظر گرفته‌اند، اظهار داشت: بازیکنان تراکتورسازی بسیار بزرگ و باتجربه هستند، متأسفانه این حربه همیشگی تیم‌های عربی است و ما نباید اسیر این حواشی شویم. بازیکنان تیم ما بهتر از من می‌دانند که نباید اسیر این جوسازی‌ها شوند. در دیدار قبلی هم امیر قلعه‌نویی روی این مسئله تأکید کرده بود و بدون شک امروز و فردا هم کادر فنی توصیه‌های لازم را در این رابطه به بازیکنان می‌کند. ما نباید اسیر حاشیه‌سازی حریف شویم و باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم.

وی در مورد رایگان بودن تماشای بازی فردا، عنوان کرد: همیشه تأکید کرده‌ام حضور هواداران قوت قلبی برای تیم ما است، بدون شک هواداران فردا هم به ورزشگاه می‌آیند و به ما کمک می‌کنند تا عملکرد خوبی داشته باشیم. بازی فردا اهمیت بسیار زیادی دارد و ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم و به مرحله بعد راه یابیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین