اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۶۳۷

امیدوارم اتفاقات‌ بهتری برای تیم ملی رخ دهد

مدیر تیم ملی فوتبال، گفت: تا به امروز اتفاقات خوبی برای تیم ملی رخ داده و امیدوارم از این پس هم اتفاقات بهتری برای این تیم محقق شود و با حمایت مسئولان بتوانیم دوباره به جام جهانی صعود کنیم.
۱۹:۱۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-افشین پیروانی درباره اولین جلسه تمرین تیم ملی و اینکه آیا تمرین روز اول به خاطر نبودن زمین مناسب در سالن برگزار شده است یا خیر، گفت: با توجه به اینکه لیگ برتر به‌تازگی به اتمام رسیده و بازیکنان خستگی مفرط داشتند، قانون می‌گوید شروع اردوها در روز اول با حضور در سالن همراه باشد که همواره در گذشته این اتفاق افتاده، هرچند که از روزهای آینده خبرنگاران می‌توانند مانند روزهایی که خود ما ملی‌پوش بودیم و برای تیم ملی بازی می‌کردیم، دوباره به همراه تماشاگران به اردو آمده و اخبار آن را موردپوشش قرار دهند.

وی ادامه داد: بنابراین امروز بازیکنان در هتل محل اقامت خود به تمرینات ریکاوری پرداخته و پس از آن به استخر رفتند تا خود را برای تمرینات روزهای آینده آماده کنند.

پیروانی با اعلام اینکه 19 بازیکن امروز در تمرین حضور داشتند، یادآور شد: ملی‌پوشان سه تیم برای حضور در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نتوانستند به اردو بیایند و برخی لژیونرها هم به خاطر  هم‌زمان شدن اردو با روزهای آخر لیگ‌های کشورشان در روز اول غایب بودند، اما با این حال طی یکی، دو روز آینده بازیکنان لژیونر خود را خواهند رساند، هرچند که بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن تا 9 آبان که جام حذفی برگزار می‌شوند نمی‌توانند به اردو بیایند و بازیکنان تراکتورسازی نیز بعد از لیگ قهرمانان آسیا اضافه خواهند شد.

مدیر تیم ملی فوتبال یادآور شد: تیم ملی روز 13 خرداد در دیداری دوستانه به مصاف مقدونیه می‌رود، البته رایزنی‌ها برای بازی‌های بعدی تیم ملی انجام شده، اما هنوز برگزاری یک دیدار بزرگ و مثمر ثمر که بتواند به تیم ملی کمک کند، محقق نشده است.

وی افزود: تا الان اتفاقات خوبی برای تیم ملی افتاده و امیدوارم اتفاقات خوب بیشتری هم بیفتد،چون تیم ملی نیاز به حمایت دارد، با این پتانسیلی که کادر فنی و بازیکنان دارند، مطمئناً با حمایت مسئولان و دعای خیر هموطنان امیدوارم یک بار دیگر در جام جهانی حاضر شویم.

انتهای پیام/ک

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین