اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۴۷۸

مدافع سرخ‌ها: دنبال رکورد نبودم

مدافع راست تراکتورسازی تبریز در لیگ پانزدهم عملکرد بسیار خوبی داشت. او 7 گل زد و 5 پاس گل داد. محمد ایرانپوریان در لیگ قهرمانان آسیا هم دو پاس گل داد. این بازیکن با 2189 دقیقه حضور در زمین بعد از محمدرضا اخباری و سعید آقایی بیشترین حضور را در میدان داشته است.
۱۲:۰۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مدافع راست تراکتورسازی تبریز در لیگ پانزدهم عملکرد بسیار خوبی داشت. او 7 گل زد و 5 پاس گل داد. محمد ایرانپوریان در لیگ قهرمانان آسیا هم دو پاس گل داد. این بازیکن با 2189 دقیقه حضور در زمین بعد از محمدرضا اخباری و سعید آقایی بیشترین حضور را در میدان داشته است.
 
تراکتورسازی شروع خوبی در فصل نداشت و در هفته‌های پایانی شانس کسب سهمیه آسیایی را به طور مستقیم از دست داد.
 ما تیم خیلی خوبی بودیم اما جدایی چند بازیکن و اضافه شدن نفراتی که تک تک‌شان از بهترین‌ها بودند اما به دلیل دوری از شرایط مسابقه در فرم اصلی قرار نداشتند باعث شد زمان و بازی‌های زیادی را از دست بدهیم. همانطور که گفتید ما بد شروع کردیم و آنطور که می‌خواستیم هم تمام نشد. البته با حضور آقای قلعه‌نویی روند حرکتی ما خیلی خیلی بهتر شد و اگر در دو بازی برگشت با سیاه‌جامگان و صبای قم امتیاز نمی‌دادیم حتی شانس قهرمانی هم داشتیم.
بازی مقابل تراکتورسازی در تبریز برای هر تیمی سخت است اما در لیگ پانزدهم بیشتر پیروزی‌های شما در خارج از خانه بود.
 همین موضوع برای ما خیلی جای سوال داشت. بازیکنانی که به ما اضافه شدند در شرایط مسابقه نبودند. از طرفی تحت فشار روحی هم قرار داشتند چون توقع از آنها زیاد بود. به همین دلیل نیاز به زمان داشتند و همانطور که دیدید بازی به بازی کیفیت اصلی‌شان را بهتر نشان دادند. از طرفی استرس بازی خانگی هم می‌تواند دلیل این مهم باشد.
تیم شما در 15 دقیقه پایانی، هم زیاد گل زد هم زیاد گل خورد؛ چرا؟
 بچه‌های ما خیلی با کیفیت بودند. من باز هم مجبورم همان پاسخ تکراری را بدهم. اسکلت اصلی تیم ما از شرایط مسابقه دور بود. البته در نیم‌فصل اول به لحاظ بدنی خیلی عقب بودیم اما در نیم‌فصل دوم با تمریناتی که داشتیم شرایطمان خیلی بهتر شد.
تیم شما از عمق دفاع، هم خوب گل می‌خورد هم خوب گل می‌زد. این که دیگر به دور بودن اسکلت اصلی تیم از شرایط بازی برنمی‌گردد. تراکتور 16 گل از عمق زده، 7 گل از عمق خورده و پنج پنالتی هم به حریفانش داده است.
 (می‌خندد) واقعا سوال سختی است چون نمی‌توانم به طور دقیق پاسخ دهم. شاید نداشتن تمرکز لازم باعث دریافت بیشتر گل‌ها از عمق بود اما من نه تنها هیچ بازیکنی را مقصر نمی‌دانم بلکه معتقدم وقتی تیم به گل می‌رسد یا گل دریافت می‌کند از دروازه‌بان تا مهاجم همه در آن سهیم هستند. من شخصا هیچ وقت گل خوردن تیم را به پای یک بازیکن نمی‌گذارم.
فکر می‌کردی نفر سوم تیمت به لحاظ دقایق حضور در زمین باشی؟
 من به این مساله فکر نمی‌کنم چون دنبال رکورد نیستم. سال‌های گذشته هم در تیم‌های مختلف جزو نفراتی بودم که زیاد بازی کرده بود.
اما فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتی.
 بله، خدا را شکر از این بابت خیلی راضی‌ام. در لیگ قهرمانان آسیا هم دو پاس گل دادم.
به لیگ قهرمانان آسیا اشاره کردی، مقابل النصر امارات به هیچ وجه مستحق شکست نبودید اما 4- یک باختید.
 همانطور که گفتید ما شایسته شکست نبودیم. اینکه 4- یک باختیم به نظرم بسیار ناعادلانه بود. ما گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم و اشتباهات ساده‌ای هم داشتیم. از آن طرف بازیکنان النصر هر چه زدند گل شد. بعضی گل‌های‌شان هم در شرایطی به دست آمد که اصلا موقعیت گل نبود.
اما پتانسیل جبران در تبریز را دارید.
 بله، ما باید آن باخت را فراموش کنیم چون فکر کردن به آن تمرکزمان را برای بازی حساس روز سه‌شنبه می‌گیرد و چیزی جز افت روحی برای‌مان ندارد. ما بازیکنان بزرگی داریم و به امید خدا برای جبران به میدان می‌رویم.
صحبتی مانده؟
 شما آمار بسیار خوبی داشتید که خیلی به تیم‌ها کمک می‌کند. در پایان صحبت‌هایم از هواداران تراکتورسازی می‌خواهم که روز سه‌شنبه به استادیوم بیایند چون به حمایت آنها بیش از پیش نیاز داریم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین