اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۴۵۳

خون رحمتی رنگین‌تر از سوشا مکانی است؟

کمیته انضباطی در مورد محرومیت مهدی رحمتی یک تصمیم نامتعارف گرفته و جریمه کاپیتان استقلال را صرفا محدود به مسابقات لیگ کرده است.
۱۰:۰۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-کمیته انضباطی در مورد محرومیت مهدی رحمتی یک تصمیم نامتعارف گرفته و جریمه کاپیتان استقلال را صرفا محدود به مسابقات لیگ کرده است.

 

حالا عجيب است كه حسن‌زاده بدون توجه به عرف و قوانين صدور احكام انضباطي در فوتبال ايران از چنين رایی دفاع مي‌كند. او احتمالا فراموش كرده در مسابقات همين فصل، سوشا مكاني در بازي حذفي با ملوان تخلف كرد، اما يك جلسه محروميت انضباطي‌اش را در مسابقات ليگ و بازي برابر سياه‌جامگان مشهد سپري كرد. آيا مي‌شود يك قانون را در مورد گلرهاي پرسپوليس و استقلال به دو شكل متفاوت پياده كرد؟

 

تازه يك نمونه ديگر هم در اين مورد داريم. فصل گذشته بعد از داربي رفت، اميد عاليشاه به خاطر درگيري با ميلاد فخرالديني به سه جلسه محروميت محكوم شد. به اين ترتيب بازيكن كليدي پرسپوليس دو جلسه از محروميتش را مسابقات ليگي برابر نفت تهران و فولاد اهواز پشت سر گذاشت و بازي سوم را برابر ذوب‌آهن در رقابتهاي حذفي از دست داد.

 

در آن زمان تقاضاهاي مكرر پرسپوليس براي رفع محروميت عاليشاه از بازي با ذوب‌آهن و محدود شدن آن به مسابقات ليگ موثر نيفتاد و آخرش هم پرسپوليس با قول شكست خانگي برابر ذوب، از گردونه مسابقات جام حذفي كنار رفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین