اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۴۳۳
امروز به داور معترض بودم چون اعتقاد دارم در فینال جام حذفی دیگر از این اشتباهات توسط داور سر نمی‌زند.
۲۱:۴۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-فرشاد کرمی بعد از تساوی 4 بر 4 مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من در ابتدا از تیم فوتبال استقلال تشکر می‌کنم و امروز شاهد یک بازی تاکتیکی از سوی هر دو تیم بودیم. تیم ملی دانشجویان هم بر اساس سیاست‌های وزارت علوم تشکیل شده تا امروز هم مقابل استقلال یک بازی خوب انجام دادیم و من امیدوار هستم بازیکنان بیشتری را در لیگ برتر بشناسیم چون باید در مسابقات دانشجویان آسیا شرکت و از کیان فوتبال ایران دفاع کنیم.

وی افزود: از تمامی باشگاه‌ها می‌خواهیم که به ما کمک کنند و از آن بازیکنانی که تجربه بازی بین‌المللی در اختیار دارند را در اختیار تیم ملی دانشجویان بگذارند چون مسابقات در ‌آنجا با تیم‌هایی مثل ژاپن، کره برگزار می‌شود. من فقط خواسته‌ام این است که همه کمک کنند تا یک تیم خوب را راهی مسابقات کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه قبل از این مسابقه دوستانه چند جلسه تمرین کرده بودید، گفت: ما فقط یک جلسه تمرین کردیم و فکر می‌کنم امروز نتیجه خوبی گرفتیم فوتبال دانشگاهی پتانسیل بالایی دارد که اگر به این تیم توجه شود بازیکنان بزرگی را به فوتبال معرفی خواهد کرد. شما دیدید امروز محمد اوسانی 4 گل به استقلال زد و نفراتی مثل علی فاطمی و علی احمدی و گودرز داودی از ورزش دانشگاه به فوتبال ما معرفی شدند.

سرمربی تیم ملی دانشجویان تأکید کرد: اینها نسل تحصیلکرده هستند و من از رسانه‌ها می‌خواهم به این بازیکنان کمک کنند چون وقتی مقابل استقلال تیم فینالیست جام حذفی این گونه کار می‌کند عملکرد و توانایی‌های آنها مشخص خواهد شد. تیمی در ایران نبوده که ورزش دانشگاه نتواند آنها را شکست دهد البته همه این کارها را کردیم ولی هیچ کس به ما توجه نکرده و تنها رسانه‌ها بودند که هوای این تیم را داشتند و اخبار و نتایج ما را پیگیری می‌کردند. وزارت علوم به ما توجه کرده ولی امیدوارم فدراسیون هم به ما کمک کند.

کرمی در خصوص اعتراضاتش به داوری، گفت: چون بازی دوستانه است نمی‌خواهم زیاد در موردش حرف بزنم من استقلال و پرسپولیس را دوست دارم ولی به نظرم باید در طول بازی نتیجه‌گیری انجام شود چون در جام حذفی دیگر داور از این اشتباهات نمی‌کند و گرنه امروز همه دیدند که آن صحنه پنالتی نبود و فکر می‌کنم بازیکنان و مردم داخل ورزشگاه هم این موضوع را متوجه شدند.

وی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً هنوز از اتفاقات راه‌آهن و پرسپولیس ناراحت است، گفت: صد درصد ناراحتم همه رسانه‌ها و تماشاگران دیدند که آن صحنه‌ای که در بازی راه‌آهن با پرسپولیس رخ داد پنالتی نبود. با سرنوشت راه‌آهن در آن مسابقه بازی شد و ای کاش آن اتفاقات رخ نمی‌داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود یک داور از طرف هر دو باشگاه قضاوت این مسابقه دوستانه را بر عهده می‌گرفت، گفت: چون صالح و مظلومی را دوست دارم در این مورد اظهارنظر نکنم بهتر است.

وی در خصوص نحوه همکاری‌اش با باشگاه راه‌آهن گفت: من از لیگ برتر برای سرمربی‌گری هنوز پیشنهادی ندارم اما پیشنهاداتی از لیگ یک دارم که امیدوارم یک تصمیم خوب بگیرم. فعلاً در حال فکر کردن هستم ولی تصمیم خواهم گرفت که اگر هدایت تیمی را قبول کنم خودم آن تیم را ببندم چون اگر این اتفاق رخ بدهد نتیجه‌اش این می‌شود که با فینالیست جام حذفی 4 بر 4 می‌کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین