اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۳۴
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هر مربی ایرانی در این شرایط به استقلال بیاید به نظر من ضرر خواهد کرد چرا که موقعیت استقلال، موقعیتی عادی نیست.
۱۲:۲۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حسن روشن درباره انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من کسی را به عنوان سرمربی استقلال معرفی نکردم. ما به عنوان کمیته انتخاب سرمربی کارنامه مربیان را بررسی کرده و آنها را به هیأت مدیره معرفی می‌کنیم. در این تعطیلات هم رزومه چند مربی خارجی را دریافت کردیم و قرار بود با آنها صحبت کنیم.

وی ادامه داد: گویا سجادی مسئولیت استقلال و پرسپولیس را بر عهده گرفته و قرار است هیأت مدیره جدید معرفی شود و کسانی که زمام امور را به دست بگیرند سرمربی جدید را انتخاب خواهند کرد، اما ما هیچ کسی را به عنوان سرمربی معرفی نکردیم.

روشن در خصوص اینکه چرا وی نام سیمون‌دی را به عنوان سرمربی و گزینه خارجی اصلی استقلال مطرح کرده است، گفت: چنین چیزی نبود و تنها گفتم که برای صحبت با چند مربی خارجی، اقدام کردیم و این شیطنت رسانه‌ای بود. گزینه‌های زیادی از جمله سیمون‌دی، جمال حاجی، تاپ مولر، رودی کرول و چند گزینه خارجی دیگر مطرح هستند، اما چون برخی از آنها چندین سال است از مربیگری دور بودند به 3 نفر از آنها گفتیم بیایند تا صحبت کنیم تا خیلی زود سرمربی را معرفی کنیم، اما هیچ جا اعلام نکردم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد گزینه‌های داخلی سرمربیگری این باشگاه گفت: فکر نمی‌کنم مظلومی یا منصوریان بخواهند جلو بیایند، اما به نفع باشگاه است که نفراتی مانند نامجو مطلق، احدی و دین‌محمدی که دوست دارند کار کنند و تجربه پیدا کنند در کنار مربی خارجی حضور داشته باشند. به عنوان هوادار وضعیت استقلال وضعیت مناسبی نیست و دوستان فکر نکنند با قبول سرمربیگری استقلال موفق می‌شوند؛ مطمئن باشید به نظر من آسیب می‌بینند چرا که نفرات قبلی شیطنت خواهد کرد. هر مربی خارجی که بیاید باید دستیار ایرانی داشته باشد و این الزامی است.

روشن تصریح کرد: در این مقطع زمانی بهترین گزینه مربی خوب خارجی است که در باشگاه کارنامه موفقی داشته باشد و کمک کند مربیان ما هم از نظر علمی پیشرفت کنند. استقلال تیم بدی ندارد و تنها حیدری و ابراهیمی آزاد شدند بقیه بازیکنان، بازیکنان خوبی هستند، اما از آنها به خوبی استفاده نشد. هر مربی ایرانی به استقلال بیاید به نظر من ضرر خواهد کرد چرا که موقعیت استقلال موقعیتی عادی نیست.

وی در خصوص اینکه مربی خوب خارجی بدون شک دستمزد بالا می‌خواهد،‌ گفت: با این 3-4 نفری که صحبت کردیم شخصیت تیم و هواداران استقلال را به رخ کشیدیم که هدایت آن به هر کسی سپرده نمی‌شود. با توجه به شخصیت و جایگاهی که استقلال دارد از آنها خواستیم که تخفیف بدهند و مطمئن باشید خیلی کمتر از چیزی است که عنوان می‌شود. دنبال بمب ترکاندن هم نیستیم بلکه می‌خواهیم کسی هدایت استقلال را به عهده بگیرد که به این تیم محبوب کمک کند و در کنارش مربیان جوان ما کار یاد بگیرند. همچنین آکادمی باشگاه را زیر نظر داشته باشد. یکی از محاسن مربی خارجی این است که کمیته فنی را به رسمیت می‌شناسد و می‌داند که چه جایگاهی دارد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: روشن استقلال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین