اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۲۴
گل‌محمدی و فرکی بهترین مربیان فصل بودند

احمدی: اولویتم سپاهان است اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که برای فصل آینده ماندن در این تیم را در اولویت خود قرار داده است.
۱۱:۳۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-رحمان رحمتی درمورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: فعلاً که چیزی مشخص نیست. اولویتم ماندن در سپاهان است، هرچند که هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و خبری هم از باشگاه ندارم. با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام و حالا باید دید وضعیتم با سپاهان چگونه پیش خواهد رفت.

وی درمورد ماندن حسین فرکی در این تیم خاطرنشان کرد: او دو سال پیاپی در فولاد و سپاهان قهرمان شد و کیفیت کار خودش را نشان داد. طبیعی بود که مسئولان سپاهان هم در نهایت با این مربی به توافق برسند.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم برای فصل آینده نیاز به تقویت ندارد، اظهار داشت: این موضوع به نظر باشگاه و سرمربی مربوط می‌شود اما سپاهان قرار است در سه جام بجنگد و طبیعتاً کادر فنی تیم را تقویت خواهد کرد.

احمدی در خصوص اینکه برخی معتقدند حق سپاهان این بود که بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشته باشد، گفت: مربیگری سلیقه‌ای است و شما می‌بینید که مربیان لیگ برتری هم بر اساس تفکرات و سلیقه‌های خودشان بازیکن انتخاب می‌کنند. به هر حال کی‌روش هم بر اساس تفکرات خودش بازیکنان را انتخاب می‌کند. رسانه‌ها در مورد میانگین بالای سنی بازیکنان تیم ملی صحبت می‌کردند اما الان تیم جوان‌تر شده است. شاید در ابتدا نتایج دلخواه به‌ دست نیاید اما قطعاً در آینده این موضوع می‌تواند اتفاقات مثبتی رقم بزند.

وی درمورد قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ برتر خاطرنشان کرد: این قهرمانی حق آنها بود و فکر می‌کنم ذوب‌آهن لیاقت قهرمانی را داشت. این تیم در فینال عملکرد بهتری داشت و در طول فصل هم توانست به‌ یک باره اوج بگیرد و در لیگ چهارم شود. فکر می‌کنم امسال کار حسین فرکی در سپاهان و یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن عالی بود و آنها بهترین مربیان فصل گذشته بودند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپاهان احمدی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین