اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۱۰۹
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: با وجود مشکلات مالی زیادی که داشتیم عملکردمان شاهکار بود و اگر کمک می‌کردند راحت لیگ برتری می‌شدیم.
۱۴:۲۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-علی کلانتری در گفت‌وگویی، در مورد عدم صعود فجرسپاسی به لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:‌تمام تلاش مان را کردیم اما این اتفاق نیفتاد. بدون امکانات و با بچه‌های سرباز که کمترین ریالی گرفته بودند مقابل تیم‌های تا به دندان مسلح قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: در این جنگ نابرابر خیلی خوب کار کردیم و تا همین جا هم که بالا آمدیم شاهکار بود و اگر به لیگ برتر صعود می‌‌کردیم اتفاقی تاریخی در فوتبال شیراز رخ می‌داد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: وقتی مسئولان نفت به بازیکنان‌شان می‌گویند در صورت صعود لیگ برتر به اندازه قراردادشان با آنها پاداش می‌دهند قطعا این موضوع روی بازیکنان ما تأثیر می‌گذارد. در دو سه ماه آخر تنها شورای شهر صد میلیون به ما کمک کرد اما این مبلغ برای لیگ برتری شدن کافی نیست.

وی ادامه داد: استانداری هم گفته بود اگر به لیگ برتر بیایید صد میلیون تومان کمک می‌کنید. اداره کل ورزش و جوانان قول‌های زیادی داده بود اما به هیچکدام عمل نکرد. من در نیم فصل به آنها گفتم اگر 300 میلیون به ما بدهید ما 6-5 هفته زودتر تکلیف صعودمان را مشخص می‌کنیم اما تنها 30 میلیون تومان به ما پرداخت کردند.

کلانتری با اشاره به دیدار با نفت عنوان کرد: در نیمه اول به دلیل گرمای زیاد مشکل داشتیم اما رفته رفته بهتر شدیم. آنها تدارک زیادی برای مسابقات دیده بودند حتی مسئولانی هم از تهران برای تماشای مسابقه در ورزشگاه حضور داشتند. آبادان یک شهر در خوزستان است و تا این حد به آن کمک می‌کنند آن وقت استان فارس کاری نمی‌کند. سپاه هم در این فصل بودجه‌ای برای فوتبال نداشت. قطعا اگر حمایت می‌شدیم می‌توانستیم به لیگ برتر بیاییم.

وی با اشاره به نفرات این تیم گفت: 70 تا 80 درصد بازیکنان ما سرباز بودند. سایر نفرات هم قراردادشان در حد 40-30 میلیون تومان بود. خود من هم تنها 20 درصد قراردادم را گرفته‌ام.

سرمربی فجرسپاسی در پایان عنوان کرد: فقط به عشق هواداران کار کردیم و عملکرد ما در این فصل کمتر از قهرمانی نبود. امسال سالی بود که خیلی راحت می‌توانستیم به لیگ برتر بیاییم اما این اتفاق نیفتاد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین