اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۰۶۷

مشکل اساسی تراکتورسازی با 4 بازیکن بین المللی +عکس

تیم فوتبال تراکتورسازی برای موفقیت در اولین حضور خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا کار سختی دارد و در دوبی باید از الاهلی امارات که 4 بازیکن باتجربه بین المللی دارد امتیاز بگیرد.
۱۰:۲۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-النصر امارات میزبان امروز تراکتورسازان در دیدار اول مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فاز هجومی خود چهار خارجی تاثیرگذار دارد. چهار بازیکنی که 3 نفر از آنها در لیگ اخیر امارات روی هم 29 گل زده‌اند.

در واقع امروز از کار انداختن مربع همکاری این چهار نفر می‌تواند رمز موفقیت تراکتورسازی امیر قلعه‌نویی باشد. چهار نفر با چهار ملیت از برزیل، شیلی، کنگو و بورکینافاسو.

مشکل اساسی تراکتورسازی با 4 بازیکن بین المللی +عکس

* نیلمار خطر اول

در راس فاز هجومی النصر نیلمار سیلوا برزیلی قرار دارد. مهاجمی 31 ساله با سابقه انجام 20 بازی ملی.

بازیکن سابق ویارئال در لالیگا این فصل در 25 بازی از 26 دیدار فصل النصر وارد ترکیب اصلی شده تا طی 2 هزار و 75 دقیقه 11 گل به ثمر برساند.

شماره 7 النصر در فصل جاری لیگ قهرمانان هم یک گل به شهاب گردان و سپاهان زد و 2 گل به الاتحاد عربستان. نیلمار ریزنقش در جام‌حذفی هم یک گل به الشباب زد تا زمینه شکست این تیم را فراهم کند.


* اکوکو قاتل نفتی‌ها

ژیرس کمبو اکوکو ملیتی فرانسوی کنگویی دارد. گوش چپی باتجربه که سابقه حضور در رن فرانسه، الجیش قطر و العین امارات را دارد. ژیرس 28 ساله این فصل در 21 بازی به ترکیب اصلی النصر رسید تا 9 گل به ثمر برساند.

این هافبک- مهاجم 178 سانتی‌متری در هر 6 دیدار لیگ قهرمانان آسیا وارد ترکیب اصلی شده تا طی 511 دقیقه یک گل به لکوموتیو تاشکند بزند.

مشکل اساسی تراکتورسازی با 4 بازیکن بین المللی +عکس


* خیمنز در سایه

در سیستم 1-1-4-4 النصر لوییس آنتونیو خیمنز 31 ساله هافبک پشت مهاجم است. این شیلیایی سابقه بازی در فیورنتینا، اینترمیلان، پارما و چزنا در کالچو را دارد. خیمنز تجربه حضور در لیگ جزیره و فوتبال انگلستان را نیز با توپ زدن در وستهام یونایتد در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

مشکل اساسی تراکتورسازی با 4 بازیکن بین المللی +عکس

آنتونیو در 23 بازی فصل اخیر فوتبال امارات برای النصر بازی کرده تا در عرض 2 هزار و 25 دقیقه 9 گل بزند.

این عملکرد برای یک بازیکن در پست هافبک طراح بد نیست. خیمنز در 5 بازی لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته است. این هافبک شیلیایی در ایستگاه آخر لیگ امارات در دقیقه 84 بازی با الفجیره آخرین گل فصل تیمش را به ثمر رساند.


* جاناتان، هامبورگی سابق

چهارمین راس مربع خطرساز النصر جاناتان پیتروایپا است. هافبکی 30 ساله و راست پا با ملیت بورکینافاسویی. جاناتان یک گوش راست قابل احترام است که سابقه‌ای قابل‌توجه در بوندسلیگا دارد.

مشکل اساسی تراکتورسازی با 4 بازیکن بین المللی +عکس

پیترو طی سال‌های 2008 تا 2011 پیراهن هامبورگ را بر تن داشت تا 74 بازی انجام دهد و 6 گل به ثمر برساند. جاناتان در فصل اخیر لیگ امارات هر 26 بازی النصر را به عنوان بازیکن اصلی تجربه کرده است تا 2 هزار و 234 دقیقه بازی کند و 6 گل به ثمر برساند.

حال باید دید النصر میزبان امروز تراکتورسازی از توانایی‌های چهار خارجی خود چطور بهره خواهد برد؟ دیدار دو تیم سه شنبه ساعت 21:15 به وقت تهران در امارات برگزار خواهد شد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین