اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۰۱۳

بختیار: فقط می‌خواهم برگردم پیش مادرم!

بختیار رحمانی، هافبك بازیساز تراكتورسازی تاكید كرد كه هیچ تصمیمی برای فصل آینده نگرفته و بعد از بازی‌های تراكتور در لیگ قهرمانان آسیا قصد استراحت دارد.
۱۵:۵۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- بختیار رحمانی، هافبك بازیساز تراكتورسازی تاكید كرد كه هیچ تصمیمی برای فصل آینده نگرفته و بعد از بازی‌های تراكتور در لیگ قهرمانان آسیا قصد استراحت دارد. او به طور حتم یكی از سوژه‌های بازار نقل‌وانتقالات خواهد بود اما هنوز هیچ‌كس نمی‌داند بختیار پیراهن كدام تیم را بر تن خواهد كرد. رحمانی به سوالات همشهری‌ورزشی پاسخ می‌دهد.
از اینكه تراكتورسازی نتوانست در لیگ برتر قهرمان شود، ناراحت نیستی؟
ما در چند بازی امتیازهای حساسی را از دست دادیم ولی در فوتبال این چیزها وجود دارد و جذابیت این ورزش به اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی آن است.  نیم‌فصل دوم فوق‌العاده بودیم و می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم. با این حال خوشحالم تراكتورسازی در آسیا شرایط خوبی دارد و حتی شانس كسب سهمیه هم داریم كه باید چشم‌انتظار فینال جام‌حذفی باشیم. درمورد بازی با النصر چه صحبتی داری؟
من مقابل چند بازیكن این تیم بازی كرده‌ام. آنها چهار بازیكن خوب در فاز تهاجمی دارند كه تیم خطرناكی محسوب می‌شوند. با این حال ما هم تراكتورسازی هستیم و می‌خواهیم به جمع هشت تیم برتر آسیا برویم. امیدوارم كه در امارات نتیجه خوبی بگیریم و برای ما گل زدن در زمین النصر بسیار مهم است. 
فكر می‌كردی استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شود؟
من به عبدالله ویسی و بچه‌های استقلال خوزستان تبریك می‌گویم. آنها از ابتدای لیگ در بالای جدول بودند و شایستگی قهرمانی را داشتند.
خیلی‌ها از حالا دوست دارند بدانند كه برای فصل آینده چه برنامه‌ای داری.
من فقط منتظر این هستم كه لیگ تمام شود تا بروم پیش مادرم. الان هیچ برنامه‌ای برای فصل آینده ندارم و با هیچ تیمی هم مذاكره نكردم. دوست دارم بعد از فصل سختی كه پشت‌سر گذاشتم استراحت كنم.
ولی می‌گویند در تیررس استقلال و پرسپولیس هستی و آنها با تو تماس گرفتند.
من نه با استقلال مذاكره كردم نه با پرسپولیس. باور كنید هنوز با جایی حرف نزدم، نمی‌دانم چرا باور نمی‌كنید!
چند روز پیش عكسی با كت قرمز در اینستاگرام منتشر كردی، آیا منظور خاصی داشتی؟
كت قرمز پوشیدم، مگر چه ایرادی دارد؟! شما زیاد جدی نگیرید و شایعه درست نكنید.
 آیا تراكتورسازی برای فصل آینده با تو مذاكره كرده است؟
خیر، هنوز مذاكره‌ای صورت نگرفته است.
فكر نمی‌كنی شرایط بازی كردن تو در خارج از ایران فراهم شود؟
من اگر با شرایط خوبی مواجه شوم در این مورد تصمیم می‌گیرم.
از قطر پیشنهاد دارم ولی فعلا مهم‌ترین چیز برایم حضور در تیم ملی ایران است. باید برای فصل آینده انتخاب خوبی انجام بدهم تا در تیم ملی هم موقعیت مناسبی  داشته باشم.
ظاهرا طبق گفته سردار كمالی روزهای آخر خدمت سربازی را پشت‌سر می‌گذاری.
بله؛ از سردار كمالی بسیار تشكر می‌كنم، او در این مدت خیلی كمكم كرد. از آقای توكلی هم سپاسگزارم. من امیدوارم كه بتوانم هرچه زودتر برای تیم ملی ایران بازی كنم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین