اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۹۵۹

واکنش سرمربی تاتنهام به باخت تیمش

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام پس از باخت سنگین تیمش برابر حریف سقوط کرده خود، گفت که بدترین روز از دوران مربیگری‌اش را تجربه کرده است.
۱۰:۴۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-به دنبال شکست 5 بر یک تاتنهام در خانه نیوکاسل سقوط کرده، مائوریسیو پوچتینو از هواداران تاتنهام عذرخواهی و تأکید کرد که بدترین روز از دوران مربیگری او رقم خورده است.

پوچتینو پس از این باخت که سبب شد تاتنهام به رده سوم جدول سقوط کند و فصل را پایین‌تر از همشهری‌اش آرسنال به پایان برساند - آن هم در شرایطی که سه هزار هوادار تاتنهام از لندن به نیوکاسل سفر کرده بودند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند - گفت: اول از همه من می‌‌خواهم از هواداران‌مان عذرخواهی کنم، چون تیم ما وحشتناک بازی کرد. امروز بدترین روز از دوران مربیگری‌ من بود، نه فقط در مدت حضورم در انگلیس، بلکه در تمام آن. خیلی بد است. احساس بدی دارم، چون بدترین قسمت کار این بود که در زمین بازی نشان دادیم جایگاه‌مان در جدول برای ما مهم نیست. این اتفاق مرا ناراحت می‌کند.

پوچتینو ادامه داد: باید گل‌هایی را که خوردیم، تحلیل کنیم، همین‌طور ارنج تیم و در این خصوص تصمیماتی بگیریم. بله اینکه ما در سر هدف نایب قهرمانی داشتیم، درست است. فکر نمی‌کنم که مشکل ما تاکتیکی یا وضعیت فیزیکی نامناسب بازیکنان‌مان بوده باشد. چیزی که ما در طول فصل و در چند هفته اخیر گفته‌ایم این است که باید طرز تفکر بازیکنان ارتقا پیدا کند.

شکست تاتنهام در ورزشگاه سنت‌جیمزپارک نگذاشت این تیم برای اولین بار از فصل 95-1994 تا کنون بالاتر از آرسنال فصل را به پایان برساند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین