اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۹۳۱

10گل مفتی كه پـرسپولیس خورد

پرسپولیس 50گل زد و بیشترین امتیاز را در لیگ پانزدهم به دست آورد، اما نتوانست قهرمان شود، چون تفاضل گلش كمتر از استقلال‌صنعتی خوزستان بود.
۱۷:۴۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- پرسپولیس 50گل زد و بیشترین امتیاز را در لیگ پانزدهم به دست آورد، اما نتوانست قهرمان شود، چون تفاضل گلش كمتر از استقلال‌صنعتی خوزستان بود. این یعنی تیمی كه خیلی‌ها فوتبالش را تحسین كردند، كلی گل مفت خورده كه آخرش به قیمت یك جام برای قرمزها تمام شده است. اگرچه روی تعداد زیادی از گل‌های رقبا می‌توان رد پای بازیكنان پرسپولیس یا حتی اشتباهات داوری را پیدا كرد اما در برخی موارد سهل‌انگاری‌های سرخپوشان بسیار شدید بوده و حسابی كار دست این تیم داده است. در این مطلب، 10تا از بدترین گل‌هایی را كه پرسپولیس در لیگ پانزدهم خورد، با هم مرور می‌كنیم؛ گل‌هایی كه شاید اگر دو یا سه تای آنها به ثمر نمی‌رسید، امروز پرسپولیس تیم قهرمان لیگ پانزدهم بود.
  حسن بیت‌سعید(استقلال‌خوزستان): در حالی كه پرسپولیس در بحث تفاضل گل جام را به استقلال‌صنعتی خوزستان باخته، یكی از بدترین گل‌های دریافتی سرخپوشان درست در بازی برابر همین تیم رقم خورده است. در هفته دوم و در شرایطی كه بازی دو تیم در گرمای كشنده اهواز پایاپای پیش می‌رفت، روی یك پاس به عقب ساده توپ از زیر پای ایمان صادقی در رفت و حسن بیت‌سعید دروازه پرسپولیس را باز كرد. به همین راحتی!
  هادی عقیلی(سپاهان): بازی پرسپولیس و سپاهان با تساوی دو- دو در جریان بود كه مهرداد كفشگری در زمین خودی یك توپ ساده را لو داد، بعد خودش روی حاج‌صفی پنالتی كرد تا هادی عقیلی پشت توپ بایستد و گل دوم را بزند.
  خلعتبری(سپاهان): دقایقی بعد از اشتباه فاحش كفشگری روی گل سوم، كمال كامیابی‌نیا یك پاس به عقب اشتباه داد تا خلعتبری گل چهارم را هم بزند و تمام! این بدترین اشتباه دفاعی كمال در این فصل بود.
  محسن بنگر(پدیده): در دقیقه73 اولین بازی از دور برگشت و در شرایطی كه پرسپولیس و پدیده با مساوی یك- یك به كار خودشان ادامه می‌دادند، محسن بنگر روی ارسال ساده یك ضربه كاشته از جناح راست دچار اشتباه شد و دروازه تیم خودی را باز كرد. جبران این گل تا دقیقه95 طول كشید.
  پریرا(سپاهان): در بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان هم درست مثل مسابقه رفت، اشتباهات فردی سرخپوشان بدجوری به ضرر این تیم تمام شد. در دقیقه65 این بازی بابك حاتمی با تكلی ناشیانه توپ را در مقابل دروازه جلوی پای پریرا انداخت. بازیكن برزیلی هم قدر پاس گل مدافع پرسپولیس را دانست و دروازه را باز كرد.
  مهدی دغاغله(سایپا): پرسپولیس با یك گل در حال پیروزی بر سایپا بود كه تیم حریف در دقیقه91 روی پرتاب یك اوت دستی بلند به گل رسید. شاهكار لوبانف در این صحنه باعث شد بازیكن سابق سرخپوشان گلزنی كند. دغاغله یكی از بدترین بازیكنان لیگ پانزدهم بود كه با آن گل 2امتیاز كلیدی از پرسپولیس گرفت.
  جابر انصاری(استقلال): این شاید یكی از بدترین گل‌های تاریخ داربی تهران باشد. پرسپولیس تازه گل سوم را به استقلال زده بود كه سوشا مكانی در جمع كردن یك توپ ساده دچار مشكل شد و آن را جلوی پای جابر انصاری انداخت. جابر هم دروازه خالی را باز كرد تا لقب «رفت و برگشت» را به دست بیاورد.
  وحید امیری(نفت‌تهران): مثل همه بازیكنان دیگر فوتبال ایران، او هم در كورس با نورمحمدی موفق بود و بعد هم در شرایطی نامطلوب و در حالی كه فقط شانس زدن یك ضربه آرام را به توپ داشت، این ضربه را زد. از نظر قواعد فیزیكی، چنین توپی تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند گل شود، مگر اینكه گلر سوشا مكانی باشد و بین 2پایش را یك‌ونیم‌متر باز نگه دارد!
  مجتبی حق‌دوست(نفت‌تهران): در بازی برگشت، نفت برای گرفتن مساوی بدون گل برابر پرسپولیس صف‌آرایی كرده بود اما در نهایت به لطف مدافعان حریف دو بر صفر برنده شد! در دقیقه93 اشتباه فاحش بابك حاتمی در كنتزل توپ باعث شد حق‌دوست از وسط زمین با مكانی تك‌به‌تك شود و دروازه را باز كند. عجیب اینكه حاتمی در مدت طولانی تعقیب و گریزش با این بازیكن، حتی تشخیص نداد كه می‌تواند روی او خطا كند و مانع از كاهش تفاضل گل تیمش بشود!
  داریوش شجاعیان(گسترش‌فولاد): پرسپولیس 4بریك از گسترش پیش افتاده بود و می‌توانست با زدن یك گل دیگر تفاضلش را با استقلال‌صنعتی مساوی كند، اما روی صحنه‌ای كه حتی كارگردان تلویزیونی هم فكرش را نمی‌كرد خطرناك باشد و در همان حال مشغول به تصویر كشیدن چهره كمالوند بود، توپ به طرز عجیبی وارد دروازه سرخپوشان شد. نوع به ثمر رسیدن این گل كه در اثر یك سانتر رفع تكلیفی بود، به وضوح نشان می‌دهد پرسپولیس در تابستان به جای یك گلر، باید دو گلر جذب كند! زحمت دریافت این گل را لوبانف كشید.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین