اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۸۲

علیپور: باشگاه مس به فکر ارائه مستندات باشد

رئیس کمیته صیانت از لیگ گفت: مسئولان باشگاه مس کرمان به جای مصاحبه استیجاری به فکر ارائه مستندات و پاسخگویی در اسرع وقت باشند.
۱۴:۳۵ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به مصاحبه فردی به نام وکیل باشگاه مس کرمان توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرد:

با سلام و گرامیداشت شهدای یوم‌الله 15 خرداد و با تکریم و تعظیم گرامیداشت پرچم‌دار اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی(ره) با توجه به اظهارنظر شخصی به نام عبدالصمد به نام وکیل باشگاه مس باید این نکات را یادآور شوم:

1-طبق قانون اشخاص به عنوان وکیل نمی‌توانند از طرف باشگاه مصاحبه کنند آنها فقط می‌توانند پیگیری مسائل وکالت باشند و مصاحبه تحت هر عنوان از طرف این اشخاص ثالث ناقض مسئولیت باشگاه است زیرا طبق مفاد بند 8 ماده یک آئین‌نامه رابطه باشگاه‌ها و لیگ فقط افراد مسئول در باشگاه می‌توانند مصاحبه کنند.

2-این فرد در مصاحبه‌های قبلی خود هم اظهار داشته که نامه مورد ادعای باشگاه مس کرمان بر فرض صحت صدور از سازمان لیگ (که سازمان لیگ و کمیته صیانت از لیگ به هیچ عنوان صحت و صدور آن را از دبیرخانه رسمی سازمان لیگ تأئید نمی‌کنند) آن نامه مربوط به دوره دوازدهم لیگ برتر است و هیچ ارتباطی با دوره چهاردهم لیگ برتر ندارد. سازمان لیگ در فصل گذشته رسماً آرم و نشان و سربرگ و سیستم مکاتباتی خود را تغییر داد و به همه باشگاه‌ها نیز این مسئله را اعلام کرده است و بهتر بود مسئولین باشگاه مس کرمان اگر شائبه‌ای در خصوص این نامه داشتند که سراسر نامه شائبه است از سازمان لیگ استعلام گرفته یا به سوابق قبلی رجوع می‌کردند که عدم استعلام از سازمان لیگ و عدم رجوع به سوابق قبلی خود می‌تواند قرینه‌ای بر تخلف عمدی باشگاه باشد.

3-مجدداً متذکر می‌شود نامه صادره مورد ادعای باشگاه مس از کمیته مسابقات سازمان لیگ مربوط به سازمان لیگ آزادگان و برای چاپ کتاب بوده و مربوط به فصل 90-91 لیگ آزادگان است و ارتباطی با لیگ حرفه‌ای و لیگ برتر خلیج فارس و سازمان لیگ نداشته است.

4-کمیته صیانت از لیگ بنا به وظایف ذاتی و نظارتی خود با همه متخلفین این پرونده و از جمله مسئولین باشگاه مس کرمان با رعایت همه جوانب قانونی برخورد خواهد کرد و اعترافات فرد متخلف بازداشتی و همچنین پرینت مکالمات و پیامک‌های این شخص با همه اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط در پرونده را مورد بررسی قرار خواهد داد و با هماهنگی مراجع ذیصلاح و رعایت همه جوانب قانونی برخوردهای لازم انجام خواهد شد. مسئولین باشگاه مس کرمان هم به جای مصاحبه استیجاری مستندات و مدارک مرتبط را در اسرع وقت آماده و جهت پاسخگویی با حفظ حقوق متقابل و رعایت احترام ارائه کنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین