اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۷۹۸

واکنش سخنگوی کانون داوران به اظهارات یک داور

سخنگوی کانون داوران فوتبال ایران گفت: در هفته سی‌ام شایعه تغییر چند داور مطرح شد اما فقط ابلاغ‌های رسمی سندیت دارد نه ابلاغ تلفنی.
۱۵:۵۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-علی خسروی در گفت‌وگویی، در مورد اینکه تورج حق‌وردی اعلام کرده من داور بازی پرسپولیس و راه‌آهن بودم اما رضا کرمانشاهی این بازی را سوت زد، گفت: در هفته سی‌ام شایعه تغییر چند داور مطرح شد البته گفته می‌شود که مسئولان دپارتمان داوری تلفنی به برخی داوران و کمک‌داوران گفته بودند که شما داور یک مسابقه هستید اما این اتفاق رخ نداد به هر حال فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران می‌تواند به این مسئله پاسخ بدهد هرچند تغییر داور از اختیارات رئیس کمیته داوران است.

وی افزود: در تماس‌هایی که با من گرفته شد برخی داوران و کمک‌داوران گفتند که تلفنی به آنها گفته شده که باید قضاوت کنند اما در نهایت ابلاغ رسمی برای آنها صادر نشده است. این در حالی است که فقط ابلاغ‌های کتبی و رسمی معتبر است نه ابلاغ تلفنی. داوران و کمک‌داورانی که با من تماس گرفتند هیچ کدام نام‌شان تورج حق‌وردی نبود. حق‌وردی و کرمانشاهی هر دو شایسته قضاوت بازی پرسپولیس و راه‌آهن بودند اما باید مشخص شود که ابلاغ رسمی کرمانشاهی چه زمانی صادر شده است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین