اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۷۸۰

کسانی که به ما خیانت کردند را به خدا واگذار می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال صبا گفت: من سخت‌ترین سال فوتبالی‌ام را در صبا گذراندم چرا که مشکلات مالی و مسائل روحی روانی زیادی را پشت سر گذاشتم.
۱۴:۲۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-محمد قاضی در گفت‌وگویی، در خصوص فصلی که در تیم صبا گذراند و مشکلات متعددی که در این تیم وجود داشت، صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

ابتدا در خصوص بازی روز گذشته مقابل استقلال صحبت کن.

بازی خوبی بود. ما در شروع بازی عملکرد خوبی داشتیم و چندین موقعیت را خلق کردیم که متأسفانه نتوانستیم به گل برسیم. امیرحسین صادقی هم ضربه ایستگاهی خوبی زد که به نظرم باید گل می‌شد. به هر حال حساسیت بازی بالا بود هر چند که برای ما بازی زیاد اهمیت نداشت اما قصد داشتیم که از حیثیت فوتبالی مان دفاع کنیم و خدا را شکر که در پایان توانستیم این را ثابت کنیم که با تمام مشکلاتی که در تیم وجود دارد اما تا پایان می‌جنگیم. استقلالی‌ها هم به دنبال کسب سهمیه بودند که در پایان به هدفشان رسیدند.

به استقلال گل زدی و خوشحالی هم نکردی.

درست است. خوشحالی نکردم. قبل از بازی هم به این فکر می‌کردم که در صورت گلزنی خوشحالی نکنم. دوست نداشتم که این کار را انجام بدهم. دلایلی داشت که دوست دارم پیش خودم بماند و نمی‌خواهم آنها را بازگو کنم.

اما مشکلات صبا در نیم فصل بسیار زیاد بود. از مسائل و مشکلات مالی گرفته تا مصاحبه‌هایی که مالک باشگاه انجام داد.

درست است. متأسفانه در فوتبال ما قانونی وجود ندارد که بازیکن بتواند به حق و حقوق خود برسد. من از پرسپولیس 300 میلیون طلبکارم. این در حالی است که سه مرجع قانونی در مورد این حکم رأی دادند اما نمی‌دانم چرا مسئولان پول مرا نمی‌دهند. از استقلال هم 450 میلیون طلب دارم که آقای افشارزاده چندین بار به من قول داده اما متأسفانه هنوز عملی نشده است. در صبا هم که 50 درصد قراردادمان باقی مانده و به اضافه متمم‌هایی که وجود داشت. در ذوب آهن هم سه سال پیش من با آقای آذری که دم از مدیریت می‌زند توافق کردم طلب 250 میلیونی‌ام به صد میلیون کاهش یابد اما با داستان‌های فراوان توانستم 50 میلیون آن را از سازمان لیگ بگیرم و مابقی آن متأسفانه هنوز داده نشده است.

احتمال دارد که شکایت کنی؟

شاید مجبور شوم شکایت کنم.به هر حال این حق بازیکن است. ما زحمت خود را می‌کشیم اما در پایان برای رسیدن به حق و حقوق‌مان باید بدویم. چگونه می آیند و می‌گویند قراردادها را کاهش دهید اما کسی نیست که برای دریافت حق و حقوق بازیکنان قدمی بردارد. این مشکل در فوتبال ما وجود دارد. من یک گلایه دارم و شاید برخی‌ها هم ناراحت شوند اما برایم مهم نیست چرا که حرفم را می‌زنم. چرا در باشگاه صبا از نیم‌فصل هیچکس به سر تمرین ما نیامد و حتی از اوضاع بازیکنان جویا نشد؟ مسائل مالی یک طرف است و موارد روحی و روانی مسئله دیگری است. در استقلال هم اگر پول نبود اما فتح‌الله‌زاده به سر تمرین می‌آمد و با بازیکنان صحبت می‌کرد. باید یک قانون محکم در فوتبال ما حاکم شود که کسی نتواند با لابی آن را رد کند و حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود. ما پولی را که دریافت نکرده‌ایم باید مالیات آن را بدهیم. در صورتی که اگر همه چیز قانونی پیش برود هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید.

جدای از مشکلات مالی که در صبا وجود داشت مالک این باشگاه هم در مصاحبه اخیر خود که در هفته‌های پایانی لیگ انجام داده بود، اعلام کرد بازیکنانی از جمله تو نمی‌توانند در دو هفته پایانی لیگ به میدان بروند و کارت بازی آنها باید گرفته شود. نظرت در مورد این صحبت چیست؟

من در اینجا اعلام می‌کنم که اگر به خاطر علی دایی و هم تیمی‌هایم نبود به هیچ عنوان راضی نمی‌شدم در دو هفته پایانی به میدان بروم. واقعا برای شخصی که تحمل واقعیت را ندارد و با بازیکنش اینگونه برخورد می‌کند متأسفم. برای شخصی که کم‌کاری خودش را به گردن دیگران می‌اندازد و می‌خواهم کم‌کاری‌اش را به این صورت بپوشاند متأسفم. من اگر به میدان رفتم فقط به خاطر خودمان و فوتبالی بود که بازی می‌کنیم.آن بخش فوتبالی که انسانیت را در بر می‌گیرد.

از این مسائل فاصله بگیریم نظر کلی‌ات در مورد صبا و بازی کردن در این تیم چیست؟

ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما همه بازیکنان زحمت کشیدند و در پایان توانستیم خوشبختانه نتیجه خوبی کسب کنیم. تیم‌هایی چون سایپا،‌گسترش فولاد و پدیده از ما بهتر به آنها رسیدگی شد اما در جایگاهی پایین‌تر از ما قرار گرفتند. ما در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم اما در نیم فصل دوم متأسفانه اتفاقاتی افتاد که در روحیه بازیکنان بسیار تأثیرگذار بود و باعث شد حتی در پاس دادن بازیکنان هم تأثیر بگذارد. واقعا اذیت شدیم و اگر با قدرت به میدان رفتیم فقط به خاطر علی دایی و فوتبال خودمان بود. مسائل و اتفاقاتی افتاد که در شأن و شخصیت من نیست بخواهم در مورد آنها صحبت کنم. رفتارها و کارهایی صورت گرفت که به هیچ عنوان مناسب نبود اما ما تمام تلاش خود را کردیم که با قدرت در میدان ظاهر شویم.

شرایطت برای فصل آینده چگونه است؟

نمی‌دانم وضعیت صبا چه خواهد شد. من با این تیم قرارداد ندارم و حالا باید ببینیم در آینده چه تصمیمی گرفته می‌شود.به هر حال آنچه که مسلم است این است که من از صبا اصلا راضی نیستم. هفته‌های زیادی را سپری کردیم که اذیت شدم. ماساژور و تدارکات ما به هیچ عنوان شرایط خوبی نداشتند و حتی با کمک بچه‌ها به سر تمرین‌ها می‌آمدند. سخت‌ترین سال فوتبالی‌ام را در صبا گذراندم و اگر رفاقت بازیکنان نبود نمی‌توانستیم این نتایج را به دست بیاوریم.

حرف پایانی ...

جا دارد که از همه هم تیمی‌هایم تشکر کنم. از کادر فنی علی دایی و تمام نفراتی که برای تیم زحمت کشیدند. کسانی را هم که به ما دروغ گفتند و خیانت کردند را به خدا واگذار می‌کنم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین