اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۵۳۴

همسر برانكو به سرنوشت بانو یوروم دچار می‌شود؟

برای بازی پایان فصل برابر راه‌آهن، برانكو ایوانكوویچ از همسر و فرزندش دعوت كرد به تهران بیایند و بازی با راه‌آهن را از نزدیك تماشا كنند...
۱۶:۰۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-برای بازی پایان فصل برابر راه‌آهن، برانكو ایوانكوویچ از همسر و فرزندش دعوت كرد به تهران بیایند و بازی با راه‌آهن را از نزدیك تماشا كنند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد كه پسر پروفسور هم برای دیدن داربی82 به كشورمان سفر كرد. البته پاقدم آقازاده ایوانكوویچ برای پرسپولیسی‌ها خیلی خوب بود و این تیم یكی از درخشان‌ترین پیروزی‌های تاریخ داربی را به دست آورد. حالا باید دید آیا عناصر اناث خانواده ایوانكوویچ هم به اندازه عناصر ذكور خوش‌قدم هستند و می‌توانند در مهم‌ترین روز این سالیان باشگاه، كار را برای پرسپولیسی‌ها در بیاورند یا نه. یادمان باشد خود برانكو نیز بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس، بازی اول را كه خیلی هم اهمیت داشت از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی تماشا كرد. این مسابقه را پرسپولیس با هدایت حسین عبدی یك بر صفر از النصر عربستان برد و بیش از یك‌صد هزار هوادار پرسپولیس آن را از نزدیك تماشا كردند.

 زن و بچه برانكو پشت در می‌مانند؟
طبعا سرمربی پرسپولیس علاقه دارد همسر و فرزندش بازی این تیم برابر راه‌آهن را از نزدیك تماشا كنند، اما از آنجا كه در ایران ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال ممنوع است، این احتمال وجود دارد كه زن و بچه برانكو با وجود سپری كردن راه به این دوری، در نهایت نتوانند آخرین و مهم‌ترین بازی فصل تیم‌شان را از نزدیك ببینند. هرچند تجربه نشان داده این قوانین در مورد بانوان خارجی انعطاف دارد و آنها بعضا می‌توانند مسابقات را از نزدیك تماشا كنند. پیش‌تر تعدادی از خبرنگاران زن خارجی و یا هواداران تیم‌هایی كه برای بازی با نمایندگان ایران به ورزشگاه آزادی می‌آمدند، توانسته بودند بازی را از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی تماشا كنند.

 تجربه تلخ افشین قطبی
آخرین باری كه همسر سرمربی پرسپولیس بازی این تیم را در ورزشگاه آزادی از نزدیك دیده، به دوران مربیگری افشین قطبی برمی‌گردد. اواسط نیم‌فصل اول لیگ هشتم، قطبی بانو یوروم را به تماشای بازی سرخپوشان برابر صباباتری برد. آن بازی در نهایت به تساوی دو - دو انجامید و دست بر قضا آخرین تجربه قطبی روی نیمكت پرسپولیس از آب درآمد. افشین بعد از آن مسابقه شبانه از ایران رفت. او بعدها در مصاحبه‌ای عجیب كه به شدت برایش گران تمام شد، بازیكنان پرسپولیس را به كم‌كاری متهم كرد و گفت در پایان بازی به اتومبیل او و همسرش حمله شده، هرچند این ادعا هرگز تایید نشد.

راز موفقیت پرسپولیس در تبریز چه بود؟
پرسپولیس یك پیروزی حیاتی برابر گسترش‌فولاد به دست آورد و با این سه امتیاز، دوباره به كورس قهرمانی برگشت. این اتفاق در حالی رخ داد كه شاید اگر سرخپوشان در بازی هفته قبل برابر نفت تهران كمی به هوش‌تر بازی می‌كردند، الان در وضعیت بسیار بهتری برای كسب عنوان قهرمانی قرار داشتند. نمایش پرسپولیس برابر گسترش، تفاوت‌های زیادی با نوع بازی این تیم مقابل نفت داشت. مهم‌ترین فرق بازی ورزشگاه یادگار، در این بود كه پرسپولیسی‌ها از مسابقه قبلی عبرت گرفتند و سعی كردند هیچ توجهی به نتایج مسابقات همزمان نداشته باشند. در پایان این دیدار، چند ویدئو از رختكن پرسپولیس و حاشیه زمین منتشر شده كه در آنها نكات قابل تاملی به چشم می‌خورد. مثلا بین دو نیمه، زمانی كه بازیكنان پرسپولیس آماده ورود به زمین می‌شوند، مهدی طارمی را می‌بینیم كه در آخرین جملات خطاب به حلقه بازیكنان می‌گوید: «ما نباید كاری به نتیجه بازی استقلال داشته باشیم. اصلا آنها ببرند، به ما چه؟ ما فقط باید برویم بالا و 4 یا 5 یا 8گل بزنیم و هرچقدر توانستیم تفاضل گل‌مان را بهتر كنیم.» در ویدئویی دیگر بلافاصله بعد از سوت پایان بازی، یك نفر از كنار زمین خبر باخت استقلال تهران در مسابقه همزمان را به كامیابی‌نیا می‌دهد. واكنش كمال اما فوق‌العاده ساده است؛«خب، خدا را شكر!» این در حالی است كه منابع نزدیك به پرسپولیس از فقدان شدید تمركز بازیكنان در بازی با نفت خبر می‌دادند.
از قرار معلوم همه حواس سرخپوشان در آن دیدار به اتفاقات سایر مسابقات بود و همین مساله باعث شد از انجام ساده‌ترین كارهای تاكتیكی و تركیبی عاجز بمانند. حالا باید دید استراتژی پرسپولیس برای بازی آخر برابر راه‌آهن چیست؟ الگوی ناكام مسابقه با نفت را پیاده می‌كنند و جام را به هوای لطف یحیی از دست می‌دهند یا مثل بازی با گسترش فكرشان را فقط به بازی خودشان می‌دهند و ثمره‌اش را می‌بینند؟
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین