اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۴۳۵
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: اشتباهات داوری باعث شد که ما 12 امتیاز را از دست بدهیم هر چند که آن اشتباهات عمدی نبود.
۱۴:۲۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-ظهراب قنبری در گفت‌وگویی،‌در خصوص شرایط تیم فوتبال فجرسپاسی اظهار داشت: بازیکنان ما در دیدار روز گذشته واقعا فعل خواستن را صرف کردند. هر چند که بازی بسیار سختی مقابل شهرداری اراک داشتیم چرا که داود مهابادی مربی سابق ما بود و با دفاع اتوبوسی شرایط را برای ما دشوار کرده بود اما خدا را شکر روح شهید کمک کرد و توانستیم در دقیقه 90 به گل برسیم.

وی در مورد شانس بالای فجرسپاسی برای صعود به لیگ برتر تأکید کرد: واقعا مستحق صعود به لیگ برتر هستیم چرا که از اول لیگ خوب کار کردیم و اشتباهات داوری باعث شد که چندین هفته از صدر فاصله بگیریم. این اشتباهات عمدی نبوده اما 12 امتیاز از ما گرفت. به هر حال امیدوارم با پیروزی در دیدار پایانی راهی لیگ برتر شویم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در مورد مشکلات این تیم گفت: مشکلات ما بسیار زیاد است. هیچ گونه همکاری صورت نمی‌گیرد. فقط شهردار محترم و اعضای شورای شهر به ما کمک کردند و از وزارت ورزش استان هیچ خبری نبود و ما غریب و تنها بودیم. در این مدت خون دل خوردیم. من خودم در جبهه رزمنده بودم. در آن سال‌ها با وجود اینکه جنگ بود و شرایط دشوار اما به این اندازه خسته نمی‌شدیم. حتی افرادی که از آنها انتظار یک تماس داشتیم تا به ما از لحاظ معنوی حداقل روحیه را بدهند اما این اقدام صورت نگرفت و آن را هم دریغ کردند.

قنبری در مورد اینکه آیا سال آینده هم کلانتری هدایت فجرسپاسی را بر عهده خواهد داشت یا خیر، گفت: من با کلانتری قرارداد اخلاقی دارم. فجرسپاسی خانه اوست و اگر من باشم او هم خواهد بود. به هر حال من از تمام بازیکنان و کادر فنی سپاسگزارم که با وجود مشکلات عدیده اما تمام تلاش خود را کردند و امیدوارم در خوان آخر هم بتوانیم موفق بیرون بیاییم و هواداران خود را خوشحال کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین