اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۴۱۷

برنامه فصل آینده پرسپولیس برای هواداران

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: برای فصل آینده برنامه‌های بیشتری برای هوادارانمان داریم تا بتوانیم درآمدزایی بیشتری برای باشگاه داشته باشیم.
۱۲:۱۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-محمد علی ترکاشوند در گفت‌گویی، در خصوص حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز گفت: ما برنامه‌های مختلفی برای حضور هوادارانمان در این بازی داشتیم. تمامی این هواداران در سامانه پیامکی باشگاه عضو بودند و در بانک کوثر برای همه این هواداران که به تبریز آمدند، حساب باز کردیم.

وی ادامه داد: ما همچنین قراردادهایی با برخی فست فودها، کفش ملی، فروشگاه‌های لباس و .. راه‌اندازی کرده‌ایم که هواداران بتوانند از تخفیفات ویژه‌ای برای خرید از این فروشگاه‌ها استفاده کنند.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای سال آینده هم برنامه‌های خوبی در نظر داریم. قصد داریم با افزایش کارهای اجرایی برای هواداران بتوانیم درآمدزایی بهتری برای باشگاه پرسپولیس داشته باشیم.

ترکاشوند در پایان تصریح کرد: باید از همین طریق از هواداران پرسپولیس که رنج سفر به تبریز را به جان خریدند و از تیم حمایت کردند، تشکر کنم. امیدوارم روز جمعه هم شاهد حضور 100 هزار نفر در استادیوم باشیم تا یک جشن باشکوه بگیریم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین