اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۳۷۶
تیم ملی نوجوانان ایران امروز در اولین دیدار خود از تورنمنت چهارجانبه چین در یک بازی نزدیک مقابل تیم زیر 17 سال چین رفت و در نهایت این دیدار را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.
۲۰:۲۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی نوجوانان کشورمان که برای حضور در تورنمنت چهارجانبه به چین رفته بود. اولین دیدار خود امروز از ساعت 16:30 به وقت تهران مقابل میزبان برگزار کرد و در نهایت در یک بازی نزدیک و حساس این مسابقه را با نتیجه 2 بر 1 به سود میزبان واگذار کرد.. ملی پوشان نوجوانان از دقیقه 22 بازی با اخراج محمد داوری 10 نفره به بازی خود ادامه دادند. تک گل ایران را امیرحسین حسین پور به ثمر رساند.


تیم ملی ایران با ترکیب معراج اسماعيلي، طاها شريعتي، عارف محمد علي پور، مهرداد زارعي (46 محمد علیپور)، محمد داوري، امير حسين خدا مرادي، محسن گودرزي (46 وحید نامداری)، محمد شريفي، سعيد آهني، محمد قادري و محمد غبيشاوي برابر چین به میدان رفت.


حمید علیدوستی - سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان این بازی گفت: تیم ملی ایران از دقیقه 22 بازی ده نفره به کار خود ادامه داد. برهمین اساس فشار زیادی را بازیکنان ما بود و نزدیک به 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت.


وی در ادامه گفت: در حالیکه بازیکنان ایران یک سال و نیم از بازیکنان چین کوچکتر بودند اما بازیکنان ایرانی یک بازی نزدیک و محکم را به نمایش گذاشتند و دقایقی از بازی برق ورزشگاه قطع شد.


گفتنی است، تیم ملی نوجوانان کشورمان روز پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین