اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۳۷۰
مدافع-هافبک تیم استقلال که در روز شکست آبی‌ها برابر تراکتور دو پاس گل فراهم کرد، گفته تمام تلاش خود را انجام دادند تا قهرمان لیگ برتر شوند.
۱۹:۳۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-خسرو حیدری در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «سلام به همه هوادارای عزیز استقلال. اول از همه دعا می کنم هوادارانی که تو بازی با تراکتورسازی حالشون بد شد، هر چه زودتر سلامتشونو به دست بیارن. در این مسابقه ما همه تلاشمون رو کردیم. می خواستیم قهرمان لیگ برتر شویم و جام را به هواداران هدیه کنیم ولی بالاخره، ما بازیکن جوان زیاد داریم. استقلال همیشه پرستاره بوده ولی یکی دو سالی هست که یکسری جوان به تیم اضافه شده اند و تازه دارند بازی می کنند. این بازیکنان می توانند آینده استقلال باشند. شاید حالا جام آوردن با این بازیکنان سخت باشد ولی آنها می توانند آینده باشگاه بزرگ استقلال را بسازند و بدانند که چه مسئولیت سنگینی برعهده شان است. ما یک بازی مهم در لیگ و همینطور فینال حذفی را در پیش داریم. امیدوارم هواداران عزیز در این دو مسابقه هم کنار استقلال باشند تا انشالله بتوانیم موفق باشیم.

 

اینجا باید از مهدی رحمتی هم یادی کنم. کسی که این فصل واقعا برای استقلال زحمت کشید و اگر نبود، جایگاه فعلی رو هم نداشتیم. امیدوارم همه کنار هم، روز 10 خرداد بتونیم یک جشن بزرگ برگزار کنیم».

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین