اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۳۴۲

حمایت کاپیتان از قلعه نویی

مهدی كیانی، كاپیتان زحمتكش و بی‌حاشیه تیم تراكتورسازی از جمله بازیكنانی بود كه در پیروزی تیمش مقابل استقلال‌تهران نقش تعیین‌كننده‌ای داشت.
۱۵:۳۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- مهدی كیانی، كاپیتان زحمتكش و بی‌حاشیه تیم تراكتورسازی از جمله بازیكنانی بود كه در پیروزی تیمش مقابل استقلال‌تهران نقش تعیین‌كننده‌ای داشت. او از نتیجه به‌دست‌آمده بسیار خوشحال بود اما از برخی حاشیه‌های به‌وجودآمده توسط دروازه‌بان استقلال ناراحت به نظر می‌رسید. خواندن مصاحبه كیانی با همشهری‌ورزشی خالی از لطف نیست.
   نظرت در مورد حركت مهدی رحتمی برای امیر قلعه‌نویی و شعار هواداران استقلال علیه او چیست؟
به نظر من این فوتبال تمام‌شدنی است و امیر قلعه‌نویی هم برای استقلال زحمت كشیده و باید از او قدردانی می‌شد نه اینكه علیه‌اش شعار بدهند. حالا دیگر فوتبال است و استقلالی‌ها هم دوست داشتند ببرند اما تیم ما بهتر بود و توانستیم ضمن ارائه یك بازی زیبا، برنده میدان هم باشیم.
   برخی بازیكنان استقلال مانند مهدی رحمتی در ایجاد تنش نقش داشتند.
بله، طبق همان حرفی كه گفتم این فوتبال تمام می‌شود و باید مسائل اخلاقی را در آن رعایت كرد. درست است كه بازیكنان استقلال نگران بودند و تیمشان باید می‌برد تا قهرمان شود اما باید به این فكر كنند كه فوتبال است و قسمت این بود كه ما برنده باشیم.
   یك بازی دیگر از لیگ برتر مانده و شما در آستانه كسب مجدد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستید. در این ارتباط چه صحبتی داری؟
باید همین بازی منطقی كه مقابل استقلال‌تهران انجام دادیم را مقابل استقلال‌اهواز هم انجام دهیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را كسب كنیم.
   می‌توانستید بیشتر از سه گل به استقلال بزنید، این‌طور نیست؟
بله، موقعیت‌های زیادی داشتیم  تا بیشتر گل بزنیم اما متاسفانه نشد. ما طی هفته گذشته روی نقاط ضعف  استقلال كار كردیم و روی همین ضعف‌ها هم به آنها گل زدیم.
   فصل بعد در تراكتورسازی می‌مانی؟
معلوم نیست، حالا بازی آخر را هم انجام بدهیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین