اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۳۳۲

یک نفر به ما بگوید چرا باید به استقلال می باختیم؟

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نمی‌دانم بین مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی در گذشته چه اتفاقی افتاده اما همه باید احترام مربی و استادشان را حفظ کنند.
۱۴:۰۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی کیانی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال، گفت: بازی با استقلال حساسیت خاص خودش را داشت خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و سه امتیاز را کسب کردیم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و در روزی که هوادارانمان سنگ تمام گذاشتند به موفقیت رسیدیم.

وی در مورد اینکه حساسیت این بازی بیش از حد بالا رفته بود، تصریح کرد: استقلال به دنبال کسب قهرمانی بود و از سوی دیگر برای ما هم کسب 3 امتیاز این بازی مهم بود و می‌توانستیم به وسیله آن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم. خوشبختانه استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم و از همان طریقی که می‌دانستیم توانستیم به این تیم ضربه بزنیم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد درگیری مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی در جریان بازی، عنوان کرد: نمی‌دانم دلیل این اتفاق چه بود.  قلعه‌نویی بزرگتر است و باید به عنوان مربی و استاد احترامش را حفظ کرد.  نمی‌دانم در گذشته بین این دو نفر چه گذشته اما صحنه‌هایی که در جریان بازی اتفاق افتاد به هیچ وجه خوب نبود. خدا را شکر همه چیز ختم به خیر شد. اگر رفتارهایی که از سوی حریف سر زد باعث تحریک هوادارن می‌شد و آنها به زمین می‌آمدند چه کسی پاسخگو بود؟ اینطور مواقع بزرگترهای تیم و افرادی که خودشان بزرگ هستند باید تیم را جمع کنند. امیدوارم دیگر از این اتفاقات رخ ندهد.

کیانی در ادامه در پاسخ به این سوال که جوی به راه افتاده بود که طی آن هواداران استقلال انتظار داشتند تراکتورسازی در تهران شکست بخورد، اظهار داشت: دلیل این مسئله را یک نفر به من بگوید تا ما آنها را قانع کنیم. ما هم آبرو داریم. همانطور که برای استقلالی‌ها برد مهم بود برای مردم آذری زبان هم این بازی مهم بود. هواداران تراکتورسازی از 10 روز قبل می‌گفتند دیدار الهلال برایمان مهم نیست و بیشتر دوست داریم استقلال را شکست دهیم. ما هم اگر پول می‌گیریم باید حلال باشد نمی‌توانیم پا پس بگذاریم تا استقلال برنده شود.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد دیدار مقابل استقلال اهواز و اینکه چقدر احتمال می‌دهد که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند، گفت: استقلال اهواز تیم بسیار خوبی است. اگر این تیم را از اول فصل داشتیم با 10 امتیاز اختلاف قهرمان می‌شدیم. در بازی با استقلال اهواز هم تمام توانمان را می‌گذاریم تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.

وی در مورد مطرح شدن بحث 3 اخطاره بودنش ، گفت: وقتی از گسترش به تراکتورسازی آمدم این مسئله را پرسیدم و گفتند که تنها محرومیت از یک تیم به تیم دیگر انتقال پیدا می‌کند. تیم سرپرست و مسئول دارد و اینطور نیست که بازیکن محروم وارد زمین شود مسائلی که مطرح شد به هیچ وجه صحت ندارد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین