اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۳۲۶
مدیر برنامه‌های بازیکن لبنانی ذوب آهن مدعی شده است که حضور حمام در دیدار مقابل سیاه‌جامگان غیرقانونی بوده است.
۱۳:۲۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

با توجه به اینکه علی حمام بازیکن لبنانی ذوب آهن به خاطر عدم پرداخت حقوق وکلیش از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال کشورمان محروم بود و حق شرکت در بازی‌ها را نداشت ولی او در دیدار هفته گذشته ذوب آهن مقابل سیاه‌جامگان شرکت و حتی گلزنی نیز کرد.

در این راستا  به سراغ وثیق الحمدان وکیل علی حمام رفت تا از اصل موضوع با خبر شود. مصاحبه او به شرح زیر است:

درباره اختلاف به وجود آمده با علی حمام می‌توانید توضح دهید؟

بله. من به عنوان وکیل حمام با باشگاه ذوب آهن قرارداد امضا کردیم. در ابتدا او حقوق ماهیانه مرا پرداخت ولی بعدا از پرداخت حقوق من خودداری کرد در نتیجه من به باشگاه شکایت کردم ولی سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در طی دو روز مذاکره که با او داشتم به من بی اعتنایی کرد و اعلام کرد که شما را نمی‌شناسیم! اما این موضوع پس از 10 روز درست شد زیرا باشگاه ذوب آهن رسما ایمیلی را برای بنده فرستاد و اظهار داشت که شما وکیل علی حمام هستید و حقوق شما متعاقبا پرداخت می‌شود ولی این اتفاق نیفتاد. پس از این ماجرا در بند قرارداد من به عنوان وکیل تام الاختیار حمام آمده بود که او بدون اجازه بنده حق ندارد با هیچ باشگاهی ایرانی قرارداد امضا کند ولی او قراردادش را با ذوب آهن تمدید کرد که این بر خلاف قانون است. او با این کار خود باید جریمه 300 هزار دولاری را به من پرداخت می‌کرد ولی آن را نیز پرداخت نکرد.

شما پس از این ماجرا چه اقدامی انجام دادید؟
پس از آن من به فدراسیون فوتبال ایران از بازیکن و باشگاه ذوب آهن شکایت کردم تا حق خود را بگیرم. ابتدا شکایت بنده به کمیته انضباطی فدراسیون ایران بود ولی آنها به خاطر اینکه حمام بخشی از طلب بنده را پرداخت کرده بود حق را به او دادند و اعلام کردند که باید منتظر بمانم. پس از شکایت من به کمیته استیناف رفت و حق به من داده شد و علی حمام تا زمانیکه بدهی‌اش به من را پرداخت نکند حق بازی ندارد و محروم است. این پایان ماجرا بود.

اما گویا در دیدار هفته بیست و نهم حمام برای ذوب آهن به میدان رفت؟!

بله. من از فدراسیون ایران شکایت کردم زیرا دو روز پیش با شنیدن بازی کردن علی حمام در بازی مقابل سیاه‌جامگان شوکه شدم. پیش خودم گفتم چرا این اتفاق افتاد او نمی‌تواند بازی کند زیرا بدهی خود به من را پرداخت نکرده و بازی کردن او غیرقانونی است.

اکنون شما چه اقدامی انجام می‌دهید؟
شخصی از ایران به من خبر داد که فدراسیون ایران حکم بازی کردن علی حمام را صادر کرده است. البته این را بگویم برایم هنوز قطعی نیست که این حکم از سوی فدراسیون ایران است و به خودم نیز اجازه را نمی‌دهم که به برادران ایرانی خود تهمت بزنم. مردم لبنان به ملت ایران ارادت خاصی دارند و می‌دانند  که مسئولان ایران حلال و حرام را می‌دانند و این کار آنها نیست ولی اگر این حکم را فدراسیون ایران صادر کرده باشد کاری غیرقانونی انجام داده است و به همین خاطر به فیفا شکایت خواهم کرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین